Gå til innhold

Er det lite å gi 1000 kr og et smykke/armband eller noe til 500 utenom, i konfirmasjonsgave? Jeg er fadder på ho.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det høres fint ut jeg :) Hadde ikke gitt noe mer hvis jeg hadde vært fadder til en konfirmant i dag. Men om det hadde vært om 20 år og jeg hadde vært gjeldsfri og hatt penger på bok, ville saken vært annerledes ;)

Annonse

Mitt fadderbarn fikk gave til verdi 1000,- av meg, og det kommer hennes søster også til å få nå (jeg er fadder på henne også).

Synes det høres bra ut med 1500,- jeg:)

Tusen takk dere :)

Da strekker jeg meg ikke lenger, siden jeg ikke rakk å begynne i jobb før jeg ble gravid igjen. Så nå lever vi på mannen sin inntekt.

1500 får være bra nok da :)

Hi

Jeg er fadder til søskenbarnet mitt. Gav 500,- for 2 år siden.

Har ikke verdens beste råd og har ingen/lite kontakt med den siden av familien!

Broren min konfirmeres til sommeren, og vi tenkte å gi 2000,- pluss en gave på ca 500 fra bare meg, siden jeg er fadderen hans.

Hadde det vært en nevø/niese, syns jeg 1500 er nok. :)

Annonse

Synes det høres ut som en fin sum. Vi gir 1000 til tante/onkel-barn, men vil nok komme til å gi litt mer til de vi er fadder på, når den tid kommer.

Jeg skal gi mitt tantebarn som jeg bar til dåpen 1500.- i konfirmasjonsgave i år! Tenkte på 2000.-, men er så utrolig mange begivenheter i mai, så vi har ikke råd til mer! En må gi etter pengboka!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...