Gå til innhold

Flere som sitter med rieteller her nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ti dager over termin,og natt til i dag hadde jeg masse vondt i ryggen. Slimproppen gikk rundt 11 på formiddagen i dag, og kynnerene ble vondere. Og nå er de vooonde og jeg måtte stå opp...de varer fra 50-60 sek, med alt fra 4,5 til 5 minutter i mellom hittil...når i all verden skal jeg ringe føden for sjekk...? jeg må også få barnevakten hit...tar ca 3 kvarter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du burde ringe føden :) er jo sånn at har man 3 sammentrekninger/rier i løpet av 10 min så er det noe på gang....men ta deg en dusj og se om det blir borte....blir det borte er det kynnere, fortsetter det er det snart baby på deg :)

lykke til :)

Skrevet

Er ny dusjet og barbert=) he..har gått sånn i hele dag,men nå har det tatt seg opp...de siste timene....prøvde å legge meg til og sove...men så fort jeg klarte å slappe av..så kom det en ny....så bare sto opp til slutt....=)

Skrevet

:) lykke til da...gleder meg til jeg kommer til denne perioden :) kanskje ikke så deilig nei, men spennende å få bebis...jeg får ta natten nå, lykke til da...du får oppdatere dersom det skjer noe når du kan da...eller så ses vi på morgenen kanskje :)

natti natt

Skrevet

Ja god natt....det blir spennende å se hvordan dette utarter seg...vil legge meg..men da føler jeg at jeg har null kontroll på tiden...hmm...natta....

Skrevet

hvordan går det? Nå ligger jeg her med vooondt også, så lurer på om det er igang :/ Har ikke begynt å ta tiden enda, men skal gjøre det snart. Kommer regelmessig

Skrevet

hvordan går det med dere jenter? skjedd noe mer siden i natt hos dere?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...