Gå til innhold

zassy, kan du se på meg:) Jeg ser tilbake:Dhei

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann:)

du har ikke sett på meg enda.. kunne du gjort det. litt om fødsel, evt dato:D og videre fremover..

080190

ser gjerne tilbake

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Marthe20. Datoer og slikt er jeg ikke så god på, bruker kort. Får opp at du prøver å tilpasse deg og skape balanse, vil gjerne ha litt kontroll? Men det er jo ikke lett når det gjelder fødsel, men at du forbereder deg på en eller annen måte? Nå vet ikke jeg når du har termin i det hele tatt, men får en følelse på at det ikke er alt for lenge til og at avslutningen/begynnelsen snart er her og at det blir veldig fint!. Er det ei jente du venter tro? Pass på å ikke driv deg selv for hardt, du har en tendens til å skulle "greie alt" ? Du bør passe på deg selv og få hvile nå, Mulig ryggproblemer eller at du bare er sliten.

Kan som sagt ikke noe særlig med datoer, men ga det et forsøk likevel og føler at det blir tidlig i en måned, tallet 2 eller 4 poppet frem.

Lykke til :)

Hvis du vil se tilbake lurer jeg på kjønn og det du kan se rundt fødsel evt dato, det samme som du egentlig ;) Men bare hvis du orker, ikke noe must! :) 230982.

Skrevet

Okei.. så gøy:) Ja nesten alt du skrev stemte bra, men er nok en gutt..:) Men jeg har termin 29 april, men har ligget inne på føden allerede pluss slimpropp med blod har gått og har masse modningsrier.. så kan liksom ikke tenke meg jeg får gå så lenge.. har hørt 4 før.. hmm, kanskje i morgen??:P Tro nesten heller i morgen enn hva jeg tror om 4 mai... hehe men man vet aldri..

jeg er heller ikke god på tall, men får sterk følelse av tallet 17.. hva nå enn det skal bety, og absolutt jente..:P mer sikker på den siste, men kan jo ta feil der og..:)

Langt på vei?

Skrevet

Okei, føler at det blir fødsel snart på deg, så tror du mest sannsynlig får før termin da :) Lenge til jeg har termin, ikke før september, men blir spennende da, skal ha tallet 17 i bakhodet ;) Maange som har sagt jente nå, ul om ei uke, da får vi kanskje vite :-D gleder meg.

Skrevet

å by the way, jeg er 17 uker på vei nå! Kanskje det er det du plukket opp :-D

Skrevet

åja:) Kan godt være det jeg plukket opp.. fordi tall er ikke min spesialitet..:P Men ser du driver med sånne runer også, så spennende? får jeg og en slik beskjed eller..:) Om du har tid altså

Skrevet

Tall er vanskelig ja, tidsperspektiv også synes jeg, men prøver meg på å treffe måneder iallefall, men lettere å se på situasjoner enn tid synes jeg :)

Ja selvfølgelig kan du få en beskjed :)

"Fokuser på nåtiden og din egen vei. Åndelig vekst er viktig, men bevar bakkekontakten."

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...