Gå til innhold

Noen som har født og hatt hemoroider samtidig? Litt bekymret for akkurat det der..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De sier jo at man skal "trykke" minst mulig for å ikke gjøre de verre, men dæven, hva gjør jeg da om noen dager og ungen skal ut? Har plutselig fått en liten krans av de der flotte hemoroidene, og den ene er svææær og vond!! Gjør vondt nok å bare sitte på do og tisse, orker ikke tanken på å skulle trykke ut en unge også...de må jo i tilfelle bli kjeeempestore etter fødselen? Eller??

 

Håper noen kan dele erfaringer...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bekymre deg for det nå:) Tror ikke det blir de du tenker på under fødsel ;)

 

Mange får/får fler/større hemoroider under fødsel, men disse trekker seg gjerne tilbake også i etterkant. Se frem til fødselen nå, og dersom problemet skulle dukke opp/ikke forsvinne tar du tak i det da. Jeg hadde "problemer" under forrige svangerskap, men det ble mindre etterpå, og i dette svangerskapet kjenner jeg ingenting til de (har en bitte liten) men bryr meg ikke on den før jeg er ferdig med alle svangerskap, og den plager meg ikke nå:)

 

Lykke til med fødselen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, burde ikke bekymre meg for det nå..men det er det eneste jeg tenker på! den ene har vokst som bare rakkern siden i går..hehe, herlige saker!

 

Men det er godt og høre at de i det minste KAN forsvinne, evt ikke merkes etter fødselen :) Ble litt beroliget nå! Tusen takk! :)

 

Lykke til til deg også når den tid kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å kvitte meg med faenskapen før fødsel begge gangene. Kjøp Sheriproct analsalve på apoteket, og smør på rikelig. Funker som bare det på bare noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...