Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker for svaret i forrige tråd..

Lurer fortsatt litt på om du kan se noe konkret på meg angående;

Når jeg blir gravid?

Hvordan det går i den nye jobben?

Tusen takk!

Hilsen masekoppen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Juli kom sterkt opp på graviditet, Får opp at graviditet skjer etter at du er ferdig med en annen litt tøff tid? Noe du har vært/er gjennom nå? ser på en måte våkne netter, mye tanker og bekymringer, lurer på om dette er i forhold til jobb, men kanskje gammel jobb eller noe som har vært? hmm..litt usikker her., Etter en tid med hvile blir du gravid, så mulig det skjer på ferie, når du får koblet av og lagt ting bak deg. Er gutt jeg ser her og nå. Og at det kan være sjanser for at du får to, evt to tette barn. I den nye jobben tror jeg det kommer til å gå veldig bra! Gode følelser her, Får opp endring av posisjon og fornyelse, får igjen et slags oppgjør med fortiden og at du nå har gått videre, du er klar for en ny start! En følelse av lettelse. Hele legget lyser av at du nå skal/bør legge det gamle bak deg og gå videre, så hvis du henger fast i noe er det på tide å gi slipp og se fremover. Virker som du er midt i et slik bytte som er veldig viktig for deg. Du søker nye erfaringer og det er nettopp det du skal nå.

Håper du fikk noe ut av dette og lykke til med alt :)

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingen:)

Du spør om jeg har/er gjennom en tøff periode.. Vel det skjedde noe for to år siden som jeg grubler og tenker mye på.. Det er ikke relatert til jobb, men på et personlig nivå.. Jeg har det samtidig veldig fint med min kjære, og alt går tilsynelatende bra! Allikevel har denne tingen plagd meg mye, noe den fortsatt gjør.. :( Hvordan jeg skal få lagt det bak meg er jeg veldig usikker på.. Kanskje du ser noen utveier også? Huff.. Nå maser jeg fælt!

Du så graviditet i juli, håper virkelig det stemmer :) Og mulighet for tvillinger, wow! :)

Takk igjen!

Skrevet

Vel akkurat hvordan du skal gå videre tror jeg du må finne ut selv, men fikk veldig opp at nå er det på tide iallefall, er dette en sak du kan gjøre noe med så gjør det og bli ferdig med det, er det noe du trenger å prate om så prat med noen å få det ut, er det bare noe som enda surrer så "kom over" det og tenk at nok er nok, nå skal du ikke la dette plage deg mer, evt tilgi og legg bak deg.. Du må selv finne ut hvordan du kan gå videre, men tror det er lurt å gjøre det for at du skal bli roligere og få det bedre. Tror også at så snart du får dette ut av verden så kommer spiren til å sitte :) Så kanskje skjer det raskere også.

Bare hyggelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...