HOPE08 Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 hei jenter <3 jeg vil bare si at jeg kommer tilbake så fort jeg orker og har energi til det <3 jeg skal ikke tenke mer på å få spire selv da <3 da skal jeg komme tilbake for å hjelpe dere andre <3 det kommer når det kommer på meg <3 vil fokusere mer på dere andre da <3 jeg ønsker alle jenter deres ønske og lykke og jeg vil hjelpe dere å se <3 jeg stikker hode innom å skrvier noen ord men jeg låver ingenting om at jeg orker å se, men dere ser hvis jeg skriver <3 lykke til alle sammen <3 sender dere lykke å varme <3 klemmer fra meg <3
*lille blomst* Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Pass på deg selv også kjære deg! Bruk den tiden du trenger før du gir for mye av deg selv igjen! (av egen erfaring er det ikke så lurt å gi vekk all energi om du i en periode trenger å bruke den på deg selv og komme deg først! Gleder meg til å se deg aktiv her inne igjen! klem
Athina' Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Bare ta vare på deg selv du, er uansett det som er viktig, og du trenger all den energien du kan få :-) Ser seg snart igjen og er det noe du vil ha svar på så send meg en pm :-) Klem
HOPE08 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2011 tusen takk jenter dere er så gode og snille <3 igår satt jeg og sambo og snakte om babynavn vi har allerede funnet guttenavn og jente navn var koselig at han var så engasjert og nå vil han gifte seg <3 jeg vet ikke helt om han sier dette for han prøver å få meg i bedre humør eller om han snakker fra hjertet. vil dere se på han ? 140787
HOPE08 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2011 aww han er så god <3 han snakte om at han ville gifte seg på Tinghuset for vi har ikke råd til et vanelig brullyp. det er helt greit for meg d da hehe. bare glad han hjelper meg med å få tankene mine på noe annet <3
-mtp- Skrevet 3. april 2011 #8 Skrevet 3. april 2011 ta den tiden du trenger vi er her når du kommer tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå