Gå til innhold

Hva gjør jeg med denne leieboeren? Nå er jeg forbanna!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det er mye bråk etter klokka 11 på kvelden, er det snakk om forstyrrelse av alminnelig ro og orden, da kan dere ta affære, men dere kan selvfølgelig ikke nekte ham å ha vorspiel hjemme hos seg selv.

Ikke glem at han bor der. Han har lov til å bestemme selv om han skal ta seg en fest og ha folk på besøk i sitt eget hjem. Reaksjonen hans er drøy, men skjønner godt at han blir provosert når utleierne prøver å blande seg inn i privatlivet hans.

om han nekter, er det vanskelig å bli kvitt han.

idag er han edru, å neppe like tøff. ring på å ta en prat med han, snakk skikkelig, og forklar problemet igjen. tipper d ordner seg da...

vi hadde en nabo som kjørte veldig fort i gata vår, å musikken i bilen gikk på full guffe hver gang han kom og gikk. flere naboer har prøvd å få bukt med problemet, men han har bare fortsatt..

jeg gikk bort å håndhilste på han, og spurte pent om han kunne dempe fart og lyd. å det har aldri vært noe problem siden

Annonse

de kan nekt han å bråk.

ha leid i flere år hos småbarnsforeldre. ha hatt store fester, men man SKAL ta hensyn til naboene uansett tider. man kan få problem med politiet selv dagtid hvis man ikke opprettholder ro og orden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...