Gå til innhold

bare jeg som ikke liker beruset samboer...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hater når samboer drikker alkohol og man beynner å se og ikke minst høre på han at han begynner å bli beruset, det ER så turn off....

 

flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

You`re not alone:(

 

Jeg HATER når samboer tar seg noen øl eller 10 på fre eller lør. Ikke hver helg han gjør det, men han kan finne på å sitte alene på dataen og drikke seg småfull. Jeg hater det. Hater den personen han "blir" når han ikke er edru. Hjelper fint lite å si noe også.

 

Selv drikker jeg nesten ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke det jeg heller.. Tar meg selv i å bli smålig flau, samtidig som jeg syns det er fryktelig turn-off!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er flere som meg. Min samboer blir rett og slett ekkel når han er full, og så lite sjarmerende at jeg får frysninger på ryggen. Jeg har sagt det til han flere ganger, men han bare ler av meg og tar meg ikke helt på alvor. Kjenner jeg blir flau over å være sammen med han de gangene det skjer. Kjenner mange menn som bare blir morsomme og underholdende når de er overstadig beruset, men desverre gjelder ikke dette for min samboer. Glad han ikke er så ofte ute lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brisen er ok, men som full blir min samboer en drittsekk uten sidestykke. Han har aldri lagt en hånd på meg i fylla men oppfører seg truende og forandrer personlighet fullstendig.

Hater ham når han er sånn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste syntes att sin egen mann er rar og blir flau av han når han er full...

Det syntes jeg også,har får så mange rare "fakter",men andre bare ler av han..

 

Det værste,det er att han faktisk kaller meg for "mor" når han er full,og det liker jeg ikke,og det har han jammen meg fått og høre,og lært..,så han sier det ikke mere nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaeh. Hatt noen episoder som kan få meg til å grue meg til han skal drikke, men er ikke så ille. Pleier ikke lenger å merke han så mye i fylla, jeg blir jo dritings selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns min kjære er fantastisk når hun er litt beruset jeg :o) men så blir hun bare hemningsløs, kosete og kåt av å være beruset da. Det er lite som er så sjarmerende som en småbrisen kjæreste som ser på deg med bedende, kåte øyne, kommer med komplimenter, hinter til hvor mye fantastisk hun kan gjøre med deg, småkoser litt ... Nei, jeg må innrømme at alkohol stort sett betyr en laaaang kveld med innmari mye god sex her i gården.

 

... Sjangle-snøvle-full derimot er ikke fullt så kult. Selv har jeg det problemet at motorikken forsvinner leeenge før jeg faktisk er full - jeg kan fint ha en lang intellektuell samtale på engelsk om DLD, den politiske situasjonen i Midtøsten, hvorvidt religion og stat er forenelige, asylpolitikk, den økonomiske situasjonen i Storbritannia osv. samtidig som jeg drikker pils, rødvin og vodka om hverandre, uten å snøvle eller snuble i ett eneste ord, og så reise meg og gå som om jeg er sjøsyk :P pinlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...