Gå til innhold

Hva skjer egentlig på guttetur?

Anbefalte innlegg

Er det uskyldig moro? Eller tøyes det grenser som det ikke blir fortalt om etterpå? Synes mange (sikkert ikke alle) gutter er veldig lettpåvirkelige av hverandre og sier ikke så lett nei til å bli med på ting som "gjengen" foreslår.. Har jeg bare dårlige erfaringer, eller skjer det ofte "mer" på gutteturer enn det burde?

Ja jeg har tillitsproblemer, pga negative erfaringer, og lurer på hvor vanlig det egentlig er at det "skjer noe"..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143097430-hva-skjer-egentlig-p%C3%A5-guttetur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

på gutteturer blir elskerinner og strippere og glamourmodeller invitert med til en løssluppen aften med vin, god mat og nakenbading der desserten er hverandre! gutta på tur får trøst og kjærlighet av deilige kvinner som tar vare på dem som sliter med sure slitte sokker av noen kjærringer hjemme...

TULLA! men

hva skjer på jenteturer da?

gutta koser seg, drikker øl, fiser og raper og ler av hverandre, forteller gode historier og noen fisker og bader i snøen....

Åh, det kommer helt an på gjengen som drar tror jeg, og ikke minst hvor de drar.

Når samboeren min og gjengen drar på tur er det stort sett til ei hytte langt oppå fjellet hvor de drikker seg kanon og sovner (høres utrolig lite givende ut vet jeg, takk gud at jeg slipper å være med!), men samtidig må jeg si at når jeg har vært på jentetur på f.eks Kielbåten eller enda værre - Stena Line, og vi treffer guttegjenger på tur - da er det umoral og utenomekteskaplig klining som står på tapetet. Omtrent uten unntak.

Annonse

Hehe ja kanskje er det feil forum, vil vel egentlig ha svar fra gutter når jeg tenker meg om :P

Men jeg tenker selv når jeg er på jentetur eller er ute med jentene, ja det er fyll og moro, men ikke verre enn det! Men når jeg hører gutter snakker om gutteturer er det veldig OFTE mye jenter involvert i historiene.. Drar gutter på tur for å sjekke damer selv om de er i forhold? Drar gutter ofte på strippebarer?

Hmm..blir vel bare spekuleringer. Vil jo ikke nekte gutten min å dra på tur, men kjenner jeg blir stressa pga gamle erfaringer som sagt..men kan jo ikke holde mot ham det noen andre har gjort mot meg heller..

Synes dere jenter det er helt ok med gutteturer da? Dette er normalt å dra på innimellom?

Kommer vel helt an på gutten din og vennene til gutten din osv.

Når jeg enda var singel og på jentetur, møtte vi en annen guttegjeng som var på guttetur. De var ifra nord. Endte med at jeg rotet med han ene som sa han var singel den ene kvelden vi var ute på utested, dagen etter møtte vi de helt tilfeldig på det samme utstedet og da satt han å rotet med noen andre jenter.

Han SA han var singel, og han var veldig begeistret for at det skulle skje noe mer. For ha det klart skjedde det ikke mer en klinings og tafsing. Han fortalte han hadde hus og hva han jobbet med osv. Og var veldig åpen på hva han bedrev fritiden sin med. Ene venninnen min ble venn med en av de andre guttene, og sånn fant jeg han på facebook hvor jeg så han var i ett forhold - LIKE ETTER TUREN.

Hadde litt lyst å sende en melding til frøknen hans å si at han er en utro jævel, men droppa det.

Værste var at kameratene hans oppførte seg som om det ikke var noe big deal at han klina rundt med alle andre jenter NÅR han hadde dame........

MEN, ALLE GUTTER ER IKKE SÅNN!

Så ro helt ned, og kos deg mens gubben er borte! :)

00.27 Det er nettopp slike ting jeg hører så mye om, og ja det kommer jo an på gutten og hans kompiser, men derfor jeg lurer på om det er en litt sånn nå er vi på tur og da skjer det som skjer holdning som råder hos mange..

Nå er ikke gutten min en partyløve, vi fester jo, men han liker ikke spesielt å dra på byen, er mer typen som liker å prate og prate (og prate) med folk på vors osv. Jeg stoler jo på ham egentlig, men samtidig så har jeg tillitsproblemer..men jeg eier ham jo ikke å kan og bør jo ikke nekte ham ting han har lyst til, men jeg må si jeg liker ikke heller å sette oss i en slik situasjon at risikoen for at noe skal skje øker..og jeg mener at fylla i det hele tatt øker risikoen for at noe skal skje..

Uusj han får jo selvfølgelig dra, men jeg kommer til å bli stressa :(

Gjør som meg!

Send han litt "dirty" mms bilder f.eks (men ha litt grenser da mobiltelefonen er bærbar og kan lett mistes i fylla! hehe) , og sms hvor du forteller hvor mye du gleder deg til å se han igjen, at du har noe du skal vise han når han kommer hjem og alt mulig slikt som får han til å tenke på deg uansett hvor full han enn måtte være.

Dersom han er den prate typen i beruset tilstand tviler jeg sterkt på at han klarer å unngå å si at han har en frøken hjemme, da er han nok mer den personen som liker å bli kjent med personer og ikke hoppe rett til køys og ha seg med alt og alle så fort dama er utenfor rekkevidde. ;-) Men forstår godt at tillit kan være vanskelig, jeg er nemmelig sånn selv, og slitsomt er det.... Hehe!

00:27

Annonse

Har overhørt en guttefest og ble veldig overrasket over hva det ble snakket om. Hadde forventet tøffe guttehistorier om alt fra sex, biler, fotball, damer osv. Men store deler av festen gikk med til å diskutere fødsler, småbarnstilværelsen, tv program, oss damer hjemme osv :) Var egentlig ikke meningen å lytte, men ble bare så interessert når jeg gikk forbi og hørte de snakket om fødsler. Alle var enige om at det var noe av det mest fantastiske de hadde opplevd, og de var så imponert over damene sine og de sterke følelsene de hadde for barna. Det var en eller to der som ikke har barn, og de ble nesten presset av de andre om å komme igang.

Så trur egentlig ikke gutteturene er så veldig annerledes enn jenteturene jeg er på :) Men kommer sikkert litt ann på alder og hvem de er sammen med på tur da.

Jeg pleide å være en billig tøs og det var ikke få ganger jeg ble med opp på en hytte inne på fjellet med en gutt som var på guttetur. Jeg bodde i Gol på den tiden. Dagen derpå fikk jeg alltid høre av kameratene at den gutten jeg hadde vært med egentlig hadde dame. Tre ganger på den måten så hadde jeg lært mye. Jeg er selv 100% trofast i dag.

Senere har jeg sett, hørt og lært av menn at på guttetur kan man ha seg med hva som helst hvor som helst når man selv vil

Guttetur er noe dritt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...