Gå til innhold

Barnefarens nye kjæreste...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter en komplisert tid med endel juging fra barefar om ny kjæreste, som er en lang historie som jeg ikke tror er noe vits å skrive nå. Greia nå er at hun SKAL bli venn med meg! Jeg forteller henne at etter omstendighetene å deres oppførsel ang dette, har jeg ingen ønske om å bli venn med henne. Gudene vet hva ho mener med venner... Når jeg sier dette blir hun bare irritert å kommer med masse usakelige ting, oppfører seg veldig barnslig (fordi hun ikke får det som hun vil???)

Barnefar gir ikke intrykk til meg om at han vil jeg å den nye kjæresten hans skal treffes å ha noe kontakt, han sier til meg at han "driter vel i hva ho sier å gjør, dette har ikke han noe med..." Til vår sønns fadder sier han at han ikke vil hun skal treffe sønnen vår for han ikke vet om hun er noe å satse på!

 

Hun maser på meg ganske så ofte, om å bli venner, vi må møtes osv..

Mitt spm er da er det jeg som er "bitch" som ikke vil treffe henne, å har sluttet helt å svare henne? Ettersom hun er såååå koselig mot andre..

 

Har også forresten sagt til barnefar at når han ikke klarer stå for det han gjør eller legge 2 fingre i kors for at jeg skal få et positivt intrykk av henne kan hun bare holde seg unna

 

Håper det her ble forståelig, for jeg blir irritert bare av å tenke på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forståelig og forståelig, du.. Hehe.. Eneste jeg egentlig tenker er; vil du ikke være venn med henne eller ha noe bff-kontakt, så ikke ha det. Stå på ditt, at du ikke er helt der og ikke bry deg om hva hun sier eller gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting er å kreve at dere går overens, det kan jeg forstå. men å kreve at dere skal være venner blir feil

 

ikke gi deg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om henne. Bare gjenta det du har sagt før.

En dame som er så desperat etter å ha et grep om nettverket til typen sin, er nettopp en slik dame som vet at hun ikke kommer til å vare lenge der i huset. Så hun klamrer seg fast med tenner og klør. Hold bare avstand du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen forventer (andre enn tydeligvis hu og din ex) at du skal bli venner med denne damen.. men du bør kunne ha normal kontakt med henne i forhold til barnet/barna... dvs... ved henting og levering osv må man kunne omgås som normale voksne... utover dette er det veldig rart om dere skulle bli perlevenner.... (selv om noen klarer dette på tross av mye..)

 

altså svar på det du spør om, NEI du er ikke bitch, men en høyst normal kvinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vil du ikke være venninne med henne så skal du heller ikke være det. Fatter heller ikke hennes motiv for det, men nå kjenner vi jo ikke hennes side av historien.

 

Hvis det blir seriøst mellom dem er du jo nødt til å forholde deg til henne siden hun da ganske sikkert vil ha mye med sønnen din å gjøre, men det er fortsatt ikke nødvendig at dere skal treffes og være omgangsvenner.

 

Og sånn på tampen, klarer ikke dy meg - det heter "å legge to PINNER i kors" ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe kontakt blir det jo som oftest og da kan man jo oppføre seg greit men å bli venninner er jo en helt annen sak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(kremt.....to pinner i kors heter det)

 

Høres ut som en sketch fra videregående..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...