Gå til innhold

Vil du ha en Rune med en beskjed til deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Zassy!

Jeg vil gjerne høre hvilken beskjed runene har til meg :)

011190

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig :))) tusen takk :)))

Skrevet

Tusen takk! Kjenner at den beskjeden passer meg ganske godt for tiden...

Skrevet

Hei

Vil gjerne høre om kjærlighet eller hva de har å komme med?

16.08.82

Skrevet

Hei Zassy :)

så spennande, vil gjerne ha rune med beskjeden eg "skal ha nå" =)

håper innen temaet graviditet :)

Skrevet

Åh, kan du se om du får opp noe ang Graviditet og kjærlighet ? =D (Kan gjerne se om dere får opp noe mer mellom meg og han jeg skulle ønske var partneren min.. Han har fødselsdato 23.02.1984) Hihi

Fødselsdatoen min er 20.05.1987

Håper på svar ! =D

Skrevet

Så gøy:-) Tenker på svangerskapet.

Skrevet

Ble 1 rune til deg babygullet1

"Du er velsignet med en gunstig skjebne og styrken til å realisere drømmene dine. Positive tanker og kreativ handling vil bli belønnet med et godt resultat. Tiden er inne for å gå inn for å virkeliggjøre visjoner, samtidig som du forblir tro mot hjertets visdom."

Skrevet

STENGER TRÅDEN NÅ!

Skal ta dere siste som har spurt :)

Skrevet

Til TulleVenterPåRusk

"Undersøk hva det er du gir til verden og hvordan du tar i mot. Du tilbys en gave; hvis du aksepterer den, må du til gjengjeld selv gi noe mer. Den givende og mottakende syklusen må ikke brytes."

Skrevet

Til ☆ღAskepott snart3barnsmor ღ☆

"Du kjemper mot strømmen - gi slipp. Tidevannet fører deg kan hende bort fra kystens trygghet, men nye horisonter venter der fremme."

Følte at dette kanskje ikke passet helt eller? Skulle gi deg en til, men akkurat den samme kom til deg, så da får det stå! Håper du fikk noe ut av det.

Skrevet

Til ღdrømmer.om.en.babyღ 8 pp

"Du er beskyttet av den åndelige verden. Forbli tro mot dine idealer, og lytt til hjertet, for drømmene dine er innen rekkevidde. Fortsett å legge vekt på ydmykhet, og bruk kreftene dine til å tjene det høyeste formål."

Skrevet

Til sarpejenta87

Går inne noe mer inn på folk i denne tråden, men du får en rune med en beskjed:

"Ta ikke dine vennskap for gitt. Vurder din lojalitet overfor dem som står deg nær og som kanskje trenger din støtte akkurat nå. Anerkjenn andres hjelp, og dere vil alle nyte godt av fellesskapet."

Skrevet

Til MoneyPenny81

"Livet er en syklus som krever tillit og tålmodighet. Bring deg selv i harmoni med årstidene, og veien vil bli tydelig for deg. Balanser handlingene dine med planlegging og refleksjon."

Skrevet

Til heisand

"Din indre styrke kommer til uttrykk i hverdagen. Overvei handlingene dine nøye, utfør dem med ansvar og du vil ha styrke til å overvinne ethvert hinder."

Skrevet

Da har jeg tatt de siste og tråden er stengt!

Takk for meg ;)

Skrevet

er eg for sein til å slenge meg på?

Når får du opp min neste svangerskap?

170486

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...