Gå til innhold

Vil du ha en Rune med en beskjed til deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Henger meg på her jeg også. Lurer på graviditet.

090174

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er født 160579, med termin 17 april. Er sliten no. Ser du korleis fødselen blir og kva kjønn det er som er i magen?

Skrevet

Til Liv

"Glede"

"Gled deg over kjærligheten og latteren i livet ditt, og husk å verdsette de små tingene som gjør deg glad. Lev fullt og helt i nuet, og gled deg over at du er i live!"

Håper du fikk noe ut av det :)

Skrevet

Til WhiteLilimedtreknopper

Det falt ut to runer til deg, så da skriver jeg begge beskjedene :

"La vær å ta deg selv altfor høytidelig. Fokuser på drømmene dine og la ting utvikle seg av seg selv. En barnlig undring vil hjelpe deg med å tiltrekke deg gunstige energier"

"Din indre styrke kommer til uttrykk i hverdagen. Overvei handlingene dine nøye, utfør dem med ansvar og du vil ha styrke til å overvinne etthvert hinder"

Håper du fikk noe ut av dette :)

Skrevet

Til Fauna00

"Du kan kun forandre verden ved å forandre deg selv. Husk at du ikke eier andre mennesker. Det som i sannhet er ditt, kan ikke tas fra deg"

Skrevet

jeg ønsker en beskjed ;) ikke noe tema ;)

031183

Skrevet

Til ynnamor

"Du kommer ikke videre før du lærer å håndtere stoltheten din. Ekte autoritet kommer innenfra; holder du altfor krampaktig fast, svinner den hen."

Kanskje litt på siden av det du lurte på? Men det var det som kom til deg så får bare skrive det ned! Lykke til med graviditet :)

Skrevet

Hei:-) lurer på graviditet. Født 030584 . Tusen takk:-)

Skrevet

Til Driflos79

"Slutt å bebreide andre og ta kontroll over livet ditt. Bruk bekreftelser og visualiseringer for å forandre synet på livet"

Du spurte litt konkrete spørsmål som disse runene ikke kan svare direkte på, Men tok en ekstra titt på kjønn og får opp både jente og gutt, har du en fra før kanskje? Fikk opp jente mest nå da. Lykke til med fødsel! :)

Skrevet

heia :)

jeg lurer på om resten av graviditeten og fødselen vil gå bra ? kjønn på barnet ?

hilsen 05 08 77

tusen takk, vet du er flink :) du har sett på meg for lenge siden :)

håper du får tid til meg å her, hvis ikke, ha en flott søndag ! :)

Skrevet

Til Adine_mirakel*ønskes

"Kreativiteten din blir nå belønnet, og alle dine planer realiseres. Livet ditt syder av aktivitet der du er i full gang med å høste fruktene av arbeidet ditt. Du er spill levende og full av energi og kan nyte suksessen uten å virke selvgod. Husk bare at spiren til den nye syklusen som er på vei, slumrer i overfloden."

Skrevet

Til bimi26

"Du må godta deg selv som du er for du kan begynne å forandre deg. Vær god mot deg selv."

Du er ikke alt gravid eller? Tok en rask titt, får opp at noe skjer i disse tider, mulig det kan være graviditet litt usikker, mulig det kan være noe annet som gjør at ting forandres i forhold til dette, Får opp jente og får opp 2. :) Lykke til!

Skrevet

tusen takk zazzy!

vet du det stemmer utrolig godt her ;) og stemmer med beskjeden jeg fikk fra enhjørningene av white!!

veldig gøy naar det stemer og føles rett assaa!!!!

jeg har jo slitt med mitt, men er i en slags overgangsfase naa... som det meste er positivt ;)

utrolig deilig!!!!!

ha en fin fin søndag!

Skrevet

Til junehope@love

"Du har bakkekontakten i behold og kan nå tillate deg å ta noen sjanser. Du bør bruke intuisjonen for å unngå fare og bevare kontakten med din egen åndelighet"

Dette er egentlig bare en runebeskjedtråd, men hvis du spør meg i en egen tråd kan jeg kanskje senere i dag få sett nærmere på deg i forhold til det du spør om :)

Skrevet

Takk til de som har takket og sagt noen ord om de syntes det passet :) Ha en fin dag!

Skrevet

Tusen takk for svar:-) er ikke gravid nå. Men håper det sitter en spire snart:-) håper det er det du har sett da:-) klem

Skrevet

Oi, spennende! Graviditet, takk? :)

Skrevet

Hei! Kan du se hvilke beskjed du får opp i forbindelse med en praktisk fagprøve jeg skal ha i uke 15? Og hvilke beskjed i forbindelse med helse? Får du opp noe om jeg får nytt jobbtilbud før sommeren? Jeg 271173.

Ha en fin dag :)

Skrevet

tusen takk zassy☆

jeg er nok inne i en periode hvor jeg føler meg litt for selvhøytidelig(selv om jeg ikke liker det ordet hehe) og trenger å senke skuldrene og la ting få mer flyt.. men det var det å gjøre det da hehe

og ja jeg er i en situasjon hvor jeg også får testet min sjelestyrke veldig om dagen, ikke nødvendigvis negativt, men gleder meg til det letner litt rundt meg igjen :)))

klem

Skrevet

melder på meg selv her jeg også...når skjer min fødsel.

termin er 14april

jeg 28april 82

Skrevet

Til Mor_2012?

"Tillat deg å oppleve glede - livet trenger ikke å være en kamp. Du oppnår mest hvis du gjør ting du liker."

:)

Skrevet

Til Blomst 35

"Veien du går er full av rester fra fortiden. Gjør deg ferdig med eller kvitt deg med gamle prosjekter og knytt sammen løse tråder slik at du får mulighet for å komme videre"

Du får tolke beskjeden dit du vil, kan ikke trekke på mange tema akkurat nå. Men det var den som kom til deg :)

Ang ny jobb ser jeg ikke noe i aller nærmeste fremtid, ser at du kanskje avslutter eller har avsluttet noe? Det er noe nytt du skal lære og du flytter nok på deg, men tror det tar noe tid før dette skjer. Lykke til.

Skrevet

Jeg vil gjerne vite om noe innenfor tema sykdom og om temaet kjærlighet hvis du kan :)

f.nr: 200988

- Babygullet1

Skrevet

Til Aurora har to gutter

"Denne runen lover godt når nye eventyr påtenkes. Nå er det tid for nye begynnelser. Gjør vårrent i huset og rydd plass for ny og frisk energi som kan inspirere deg"

Du trenger jo ikke vaske akkurat nå, hehe, men passer vel godt med at det kommer noe nytt snart! :)

Er som sagt før ikke noe særlig god på datoer, men ga det et forsøk og det var faktisk 16. som kom opp. Håper du ikke må vente mye lenger, lykke til!

Skrevet

Har to gutar frå før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...