Gå til innhold

Vil du ha en Rune med en beskjed til deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriv deg på tråden her, ingen anonyme. Spør gjerne om et tema/spørsmål, men ikke sikkert versene gir deg konkrete svar, du får den beskjeden du "skal ha" nå :) Tar så mange jeg orker.. iallefall i dag og i morgen søndag 3. april ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takk :) Så spennende! Jeg vil gjerne ha den beskjeden jeg "skal ha" nå. Jeg håper innen temaet når svangerskap/kjønn :)

Født: 25.06.86

Skrevet

Ja takk! Er født 030482, hvordan blir nærmeste fremtid m mann? Har dt tøft m hormon tsunamien min som herjer :-( på forhånd takk! <3

Skrevet

til nellik & lille blå

Morsomt, den runen som falt ut til deg betyr "fruktbarhet" :

"Du føler deg inspirert og håpefull. Følg din begeistring, for den lyser opp veien mot ditt sanne potensial. Din største styrke ligger i nuet, så gi deg over til dette øyeblikket, og fremtiden vil følge av seg selv."

Fikk litt god tid nå, så tok en titt på kjønn ettersom du nevnte dette og det er guttefølelse jeg får ang deg.

Lykke til videre :)

Skrevet

Til StarQuality

"Du kan kun forandre verden ved å forandre deg selv. Husk at du ikke eier andre mennesker. Det som i sannhet er ditt, kan ikke tas fra deg"

Håper du fikk noe ut av det!

Skrevet

Tusen takk, zassy! :)) Både for beskjeden, at du så ang kjønn og lykkeønsking. Jeg skal oppdatere dere som har sett på meg etterhvert som tiden går, og noe skjer ;D Spennende, spennende!

Skrevet

Jeg vil gjerne være med :)

Mitt spørsmål dreier seg om svangerskap..

Skrevet

Jeg vil gjerne være med..

Lurer på svangerskap.. :)

Håper du kan ta en titt!

Skrevet

Håper du kan se på meg..

Tenker på svangerskap! :)

Skrevet

jaa :) det vil jeg gjerne :D

som alltid da :P graviditet,

210488 :)

på forhånd tusen takk :)

Skrevet

Hei firama, var det slik at du ville ha en beskjed eller? hehe, ikke så greit med dette forumet som ofte henger seg opp! Her er det som kom til deg:

"Selvet"

"Aksepter og elsk alle de sterke og svake sidene som gjør deg menneskelig, og du vil erkjenne din egen guddommelighet. Skap balanse mellom dine fysiske, emosjonelle, intellektuelle og åndelige kvaliteter, og la din egen energi inspirere deg."

Skrevet

Ti tyrjente88

"Du blir vist en mulighet for å forbinde deg med universets overflod. Rikdom og velstand strømmer inn i livet ditt. Del det du har med andre, og vær åpen for å ta i mot velsignelser og lykke i livet".

Skrevet

Gjerne snille zazzy :-)

Graviditet,,, begynner å å gi opp nå...

08.11.70

Nattaklem :-)

Skrevet

Til Athina`s verden

"Dette er runen for livets naturlige flyt. Lytt til naturen, og tilpass deg dens sykluser hvis du ønsker å trives og vokse. Drikk mer vann, spis sunn mat, og bruk tid utendørs for å få mer livskraft og vitalitet"

Håper du fikk noe ut av dette. Natta :)

Skrevet

Jeg vil prøve :)

Relater til svangerskap, kanskje :)

150576

Skrevet

Til Skal jeg?

Du fikk "fruktbarhet"

"Du føler deg inspirert og håpefull. Følg din begeistring, for den lyser opp veien mot ditt sanne potensial. Din største styrke ligger i nuet, så gi deg over til dette øyeblikket, og fremtiden vil følge av seg selv"

Ser positivt på at du fikk fruktbarhetrunen, tror nok det blir din tur snart!

Fant litt mer om denne runen også: Runen representerer vårens kraft, alle vekster begynner å gro etter en kald og mørk vinter. Den står for vår evne til å så frø for framtiden. Den er en lykkebringende rune.

Lykke til videre :)

Skrevet

Tusen takk, Zassy:)

Dette blir spennende :) Kanskje, kanskje.... Blir iallefall deilig med vår nå:)

God natt!

Skrevet

Håper jeg ikke er forsent ute.. for dette hørtes spennende ut..

Jeg lurer på ang graviditet..

020689

setter pris på det om du har mulighet til å ta meg også :)

Skrevet

Til Selzo

"Du holder fast i foreldede ønsker og overbevisninger, som du er nødt til å gi slipp på for å se de nye mulighetene som ligger foran deg. La være å motsette deg forandring, for den er en del av dødens og gjenfødelsens syklus."

Håper du fikk noe ut av dette!

Skrevet

Hvis du fortsetter idag, vil jeg gjerne :) den som jeg "skal ha" nå :)

210779

Skrevet

ja takk vennen :))

080377

utrolig morro at det er flere som har andre spennende ting å tilby :)))

Skrevet

Næmmen seriøst da, alle kort og seere sier jo dette jo! Makan, da må jeg vel fly litt i skogen og kjenne på den friske luften og bli mer Frøken Lars Monsen ;-))

Tror jeg har fått nok spark i stjerten om dette nå så det vel på tide å høre på universet for nå prater det i store ord gjennom mange hehe.

Søndagsklem til go'jenta <3

Skrevet

Kult :-)

07.10.86

Jeg og henger meg på den jeg "skal ha nå"

)O(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...