Gå til innhold

I morgen fyller minstemann 4 år:-O


Tommage♀♂

Anbefalte innlegg

Husker da jeg var gravid med eldstefrøkna og leita fram BIM på dataen, og da jeg hadde fått henne følte jeg meg litt lost, og både beundret og missunte mødrene på dib som hadde barn i 3-4 års alderen.

 

Til høsten begynner storesøster på skolen, og i morgen fyller minsten 4... Tida går så fooooort!!

 

...og nå må jeg blåse opp ballonger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til =)

Minsten her blir 4 på mandagen,men har allerede feiret han i 2 dager nå!

 

Håper du har mye luft i lungene.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med morgendagen:-D Min ble 4 i januar, og jeg er helt enig - tiden går alt for fort. De er jo store, og min som er dinosaurfreak kan sitte i tjue minutter og nærmest holde foredrag om de forskjellige dinosaurene, navnene, hva de spiser osv osv. Da tenker jeg SHIT du er blitt stor:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, tiden går så fort...husker dere begge to,tommage og monajenten at dere fikk....

og min minste blir 5 i juli, men her henger jeg enda...hehe...ikke så mye som før da.

men jeg er en blivende bestemor, til ei som er i uke 19, så jeg må da inn og lese litt.....

 

gratulerer med dagen, og lykke til med blåsingen.

 

(hva gjør man ikke for disse her barna??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og min lille "baby" blir 4 år om 2 uker.

Fatter ikke hvor tiden har blitt av. Husker også at jeg fant dinbaby da eldste var baby og jeg var misunnelig på de som hadde litt større barn. Nå går eldste i 2 klasse og minste er øyeblikkelig 4år.

 

 

Gratulerer med dagen til gutten din:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...