Gå til innhold

Trenger noen beroligende ord...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca 7+1 i dag, og i går begynte kvalmen gradvis å forsvinne...i dag er den helt borte. Trøtthesten er der fortsatt, men jeg føler meg plutselig ikke gravid lenger... hva bør jeg gjøre? Kan jeg ringe gynekolog og fortelle om dette, og får jeg da en ul? Eller bør jeg ringe legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Jeg er 12 uker i dag, har ikke hatt noen spesielle symptomer og ikke følt meg gravid i det hele tatt disse ukene. Men det er vist normalt sier folk. Var hos legen på fredag, og han sa han kjente livmora og en kul godt i bekkenet. Så egentlig trenger du nok ikke å bekymre deg, alt er nok bra :) Selv føler jeg det som deg, og kunne godt tenkt meg tidlig ul for å sjekke opp. Men etter som jeg har forstått så er det bare ved spesielle ting man får tilbud om det. Evt må du bestille privat. Men du kan nok alltids ringe legen da, om du føler for det.

Lykke til :)

Skrevet

Føler med deg! Vet ikke hvor langt jeg er på vei, så ligger mellom 7-8 uker. På torsdag hadde jeg en liten blødning, og etter dette begynte alle symptom å forsvinne!:/ Idag føler jeg meg ikke gravid.. Så skal ringe lege i morgen og høre om det er noe mulighet å få bekreftet at jeg er det før påsken, da familie kommer og skal få vite god nyheten:) Så håper på at alt er bra, for har hørt det er ganske normalt!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...