Gå til innhold

Beklager, men hva slags "menn" er det dere får barn med? Blir litt sjokkert jeg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når man leser på disse sidene så er det ofte lett å tenke motsatt også.

 

Beklager mannfolk, men hva slags damer er det dere velger å få barn sammen med???

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ENIG med HI.......og når man leser om ho som har 3 barn med en som ikke gjør noe med mindre hun ber om det, til og med Å DUSJE!!!!

......blir helt matt ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

urtolig mange som tar konsekvensene, deriblant og forberede seg på å få barn. å joda sex er jo slik man lager barn, å ja vi vet om prevansjon til et "hett" øyeblikk og man blir litt svak og ops, der ble det en positiv test. men ikke alle klarer abort. mange vil prøve å holde forholdet gående pga de vil at barnet skal ha en far. noen ganger går det brukbart langt og, og de får flere barn. men tilslutt når de en grense og møter seg selv i døra, problemet da er å finne motet til å gå.

 

å gå ut av et slik forhold kan være alt fra enkelt til det vanvitige vanskelig, der har du bla krisehjemmene. (har bodd på tre forskjellige pga pappa, psykisk vold ikke fysisk, han er faktisk forandret nå). man kan risikere og merke barna for livet ved å gå, så noen piner seg heller i et slik hjem siden de mener det er det beste.

 

tipper på at 90% av tilfellene så er det barna som blir sett på som viktigst, å sitte gravid og alene med en forbanna x er ikke akkurat noe jeg anbefaler. har vurdert til tider og ta han til bake, da drar jeg fram sms lista min og leser smsene fra dagen jeg kasta han ut. (fin motivasjon til å holde ut uten han)

 

vi tar konsekvensene, men det er kanskje ikke helt på den måten som man helst burde i flekkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orka ikke lese alle svarene, men ville bare fortelle om idioten jeg fikk barn med. For han er faktisk blant de som snudde. Hadde vært en dust mot meg i 5 år (av og på selfølgelig). Kronisk utro omtrent, lekte med følelsene mine, og rett og slett "leika". (skjønner ikke hva jeg drev på med egentlig!!) Når ting begynte virkelig å gå til helvette ble jeg gravid. Når jeg oppdaga det hadde vi ikke snakket sammen på flere mnd. Valgte å ta vare på, ga han valget om han ville føres opp som far eller om det skulle stå ukjent, og planla å bli alenemor.

 

 

Og her sitter vi og prøver på nr 2, to år etterpå. Er så glad jeg fikk min store kjærlighet som jeg egentlig ikke trodde på lenger! Kunne ikke hatt en bedre kjærste eller pappa til ungen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med deg da Hi?

 

Kanskje mannen din plutselig forandrer seg en dag? Hva gjør du da? Da blir du jo "en av oss"

 

Jeg var gift med en mann i 5 år jeg som jeg trodde var helt fantastisk og som visste seg og være en psykopat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...