Gå til innhold

Bruker dere bilstol på vogn mye? Dere som har mulighet til det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker når vi f eks skal en tur innom kjøpesenteret en liten stund, at det da vel så greit å bare ta bilstolen og feste på.

Jenta vår sovner ofte godt i bilstolen og liker ikke å bli flyttet på . Så litt derfor vi lurer på å kjøpe et adapter til vognen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har maxi-cosi adapter på vår tfk-vogn, og det er kjempedeilig for vår del:)

Bruker det kun på korte turer (på butikker/kjøpesentre osv). Kjekt hvis bebisn har sovna og man må kjapt innom en plass :)

Skrevet

Vi har på en måte brukt det mye... Vi bor i gangavstand alt mulig, så vi bruker ikke bilen/bilstol i det hele tatt her hjemme. Men når vi har vært på besøk hos familien (50 mil unna, så når vi først har dratt på besøk så har vi vært en stund), så har vi brukt det hele tia!

Ikke no særlig hvis man skal traske rundt på et kjøpesenter i timesvis, men skal vi bare i butikken eller en liten tur på senteret osv, så har vi satt bilstolen på vogna uansett om baby sov eller ikke. Utrolig praktisk!

Skrevet

Jeg bruker Emmaljunga sin bilstol til Emmaljunga vogn, veldig praktisk når jeg er alene og vi bare skal handle litt mat som får plass under vogna. Som regel sitter han fint slik etter en biltur/evt sover og det blir ikke så forstyrrende som når vi flytter over i Babybjørn. Syns bilstolen er veldig tung til å bære rundt på i butikken og putter jeg den oppi en handlevogn så er det ikke plass til varer. Skal jeg storhandle så må jeg nok bruke Babybjørn eller ha med hjelp.

Skrevet

Vi bruker den MASSE! :) Et av de beste kjøpene til lillemor. Bruke den inn og ut fra barnehagen og sfo når vi leverer eldre søsken, inn på posten, inn i butikken, kjapp tur inn på kjøpesenter, å ikke minst; da hun var syk slo hun seg aldri til ro og sov skikkelig, men i bilstolen montert på hjulene trillet vi rundt på kjøkkenet og hun sov som en stein ;) hoho, hva gjør en ikke for å få de til å sove?

Kjøp adapter, du vil ikke komme til å angre. Å hvis du angrer, selg de brukt og få tilbake halvparten av pengene og le av det utrolig teite kjøpet.. Haha..

Skrevet

Vi har Britax bilstol med adapter til Emmaljunga City Cross. Fungerer strålende, og bruker den masse! Når vi skal fra bilen til helsestasjon, lege, butikker, postkontor osv. Genialt å bare kunne ta med understellet også når vi skal ut på små oppdrag, litt mindre å løfte inn i bilen enn bag/sportsvogndel :) I tillegg er vesla vår en baby som ikke vil være baby og hun har nektet å ligge på rygg i bagen mens hun er våken ganske lenge (4,5mnd nå). Så da er det kjekt å kunne ha henne i stolen på korte erender selv om hun er våken :)

Skrevet

Vi savnet det VELDIG til førstemann, så denne gangen kjøpte vi en Quinny zapp ekstra bare fordi den kunne brukes til maxi cosi setet. Vi har bare rukket å bruke den en gang enda da baby bare er ti dager, men jeg er sikker på vi sa det minst tjue ganger på den handleturen at det var vårt beste kjøp noensinne;) Så løp og kjøp er mitt råd!

Skrevet

Løp og kjøp :)

Vi har emmaljunga vogn og adapter til bilstolen. Tror jeg har brukt den nesten hver dag siden gullet ble født. (Han er nå 8 mnd)

Som alle over her sier, er det veldig kjekt når du skal utrette "kjappe" ting.

Jeg hadde seriøst ikke klart meg uten denne!

Skrevet

Da kommer det et innlegg fra ei som kunne spart hele det kjøpet......har brukt det en gang tror jeg.....

Trodde jeg kom til og bruke det masse, men pga kald årstid, prematur baby, har det ikke blitt brukt. Men tror nok at hadde det vært denne årstiden han var liten på så hadde det blitt mere brukt.

Har også Emmaljunga, synes også det sete er tungt og bære. Brukt bilsete mye, men ikke sammen med understellet på vogna.....

Skrevet

JA!!!

har brukt det masse (sikkert alt for mye.....).

Det er det aller beste kjøpet jeg har gjort med baby nr 2, angret ikke et sekund.

Skrevet

Har ikke brukt det i det hele tatt. Men kjører nesten aldri bil heller. Adapteren ligger fortsatt uåpnet og snart er vel bilsetet for lite.

Skrevet

Jeg kjøpte Britax vigour +3 og er superfornøyd med at jeg har bilstolvogn! Jeg har brukt den siden starten på januar, men ikke for å gå tur ute i kulden selvfølgelig. Kjøpesenter, butikk og helsestasjon.

Supert å bare dra setet ut av bilen og rett på vogna, gjort på 10 sekunder.

Betalte 6800 kr på tilbud for vogna som har bag og sportsdel i tillegg.

Blir ofte stoppet av fremmede damer som ønsker å vite hva dette er slags vogn og de sier den ser så enkel og kjekk ut. Til og med blitt stoppet av en dame som driver barnevognbutikk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...