Gå til innhold

Jeg er så lei av å ha så lite penger nå at..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kunne vurdert å ta betalt for sex om noen hadde gitt meg tilbudet. De som sier at penger ikke betyr noe lyver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har faktisk jeg vurdert også, helt seriøst...

Ikke bare for pengene riktignok, men litt for spenningen også.

(ikke type Tollbugata, men type finne noen på nettet som tenner på det samme, kanskje sjekke hverandres bilder i forkant så man ikke blir vettskrmt osv)

 

Men jeg tør ikke, og føler ikke at jeg har dårlig nok råd til å kunne rettferdiggjøre det heller. Jeg har brød og smør, da får det heller være greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bli telefonsexdame på kveldstid, en venninne av meg gjorde det for å spe på inntekten, hun fikk utdelt telefon å satt hjemme på kveldene etter barna var lagtå svarte telefonen.

 

Men hvordan man går fram for å bli det aner jeg ikke, vet ikke hvem man skal kontakte eller sende søknad til.

 

Har også hørt om de som selger trusene sine på ebay, altså brukte truser som de har onanert med på.

De tjener litt på det.

 

Ellers så hvis dere er flink til å skrive så er det mange blader, aviser og magasiner som betaler for historier, alt fra krim, til erotiske noveller, fra vrikeligheten (hjemmet) osv. Man kan få mellom 1-2000 kr for en novelle.

 

Hjemmet betaler vel ut 1500, jeg bruker å lese de historiene fra virkeligheten når jeg sitter på legekontoret eller er på besøk hos mormor :):) Har vurdert å skrive inn selv noen ganger, men har kun blitt med tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at livet ikke er slutt ved 40!

 

Dette er en ting som ofte kan virke så fornuftig i den "unge" delen av livet, men som kan plage en som ytterst ufornuftig resten av livet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kreves faktisk litt "startkapital" til å selge sex, hvis man ikke satser på gatemarkedet, da.

For å gjøre det mest mulig sikkert og anonymt, bør du aldri bruke ditt private tlf.nr, eller ha besøk hjemme hos deg selv.

Det tryggeste er også å ha en medsammensvoren som vet hvor du er, og hvor lenge du skal vær der.

Du må ut med kostnader til hotellrom, kondomer og glidekrem, gjerne masssjeolje og noe sexy undertøy.

Bruk kondom også til suging, ikke la mannene slikke eller fingre deg.

Ta 2000kr for en time, få altid pengene på forhånd og aldri la dem prute på prisen.

Dette er mine beste råd til deg, basert på flere års egenerfaring - hvis du skulle finne på å realisere fantasien.

Det er ofte lettjente penger, men ikke alltid.

Din egen sikkerhet og dine egne grenser må alltid være førsteprioritet.

 

Evt lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger betyr masse!

Tror nesten jeg ville gjort det samme som deg HI.. Virker som om de får godt med penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...