Gå til innhold

Dere som nettop er ferdige med permisjonen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og er tilbake i jobb, hvordan syns dere det er? Tenker da mest på dere som nå har en mann som har sin pappaperm. Begynner å jobbe på mandag ogmå si jeg har ekstremt blandede følelser. Vet ikke om jeg skal smile eller gråte ;) Vet snuppa kommer til å storkose seg med pappa, men bare lurer på hvordan jeg syns den nye tilværelsen kommer til å bli. Det å se snuppa mye mindre og å ha jobben ved siden av alt annet.

Hvordan var denne overgangen for deg? Var det greit å jobbe igjen, eller savner du bare å være hjemme med barnet.

Håper noen har tid til å svare. Setter veldig pris på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært i jobb i 6 mnd.. og var alene med barnet, så ingen pappaperm - men jeg har aldri vært så sliten som det året jeg var hjemme med henne, så det ble deilig med litt "ferie".

(Nå hadde jeg et temmelig krevende barn også) - men jeg var mye mer opplagt og vi hadde det mye kjekkere da jeg kom tilbake fra jobb og ikke var så sliten hele tiden:)

 

Det går helt sikkert supert med barnet og pappaen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å gå veldig bra! Jeg var tidlig tilbake i jobb - litt for tidlig kanskje, men på den annen side fikk jeg aldri tid til å begynne å kjede meg eller lengte tilbake til jobb - jeg gledet meg derfor til å komme hjem, og nødt hver tid med min lille.

 

Og husk dette er verre for deg enn for barnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...