Gå til innhold

Kan jeg anmelde ex'en for en voldtekt han gjorde for ca 6 år siden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Politiet var hjemme hos oss etter at det skjedde og spurte om jeg ville anmelde forholdet den gang og om veg ville de skulle ta han med seg.

Jeg var redd for å være alene med barnet vårt den gang og var allerede gravid med nr to. Skulle fortelle han det den dagen, men han voldtok meg i stedenfor. Det var politiet som kalte det voldtekt. Jeg kalte det ufrivillig sex i to'eren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du kan det. Husk bare at det sansynligvis blir en tøff opplevelse. Er du sikker på at det er det du ønsker så gjør du det, om du ikke ønsker å anmelde det skal du ikke ha dårlig amvittighet for det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var ufrivillig sex så er det jo voldtekt om du ba han stoppe! Men når det er sagt; jeg tviler på at du kommer til å komme noen vei med det i dag. Jeg sier ikke dette for å være frekk nå, og jeg vet jeg ikke har noe med det, men kan jeg spørre hvorfor du plutselig nå velger å anmelde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg ønsker dette. På tide at folk kjenner han for den han er. Han slenger ut så forbanna mye løgn om meg at nå har jeg fått nok.

Hvor lenge er den foreldelses fristen på da.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg tro. Spesielt sidn politiet er klar over at det skjedde, det har de sikkert dokumentert. Verd et forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saken er ikke foreldet så du kan anmelde om du ønsker det.

 

Om du bestemmer deg for å anmelde så må du fortelle at politiet var hjemme hos dere. Da kan de søke i operasjonsloggen og vil finne rapport fra besøket. Det vil det forhåpentligvis stå info som kan backe opp historien din.

 

Du har krav på en bistandsadvokat om du anmelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel kalle det hevn for at ødelagt liv. Han driver med psykisk trakasering på en veldig finurlig måte. Sier at jeg slår ungene mine, låner eldste jenta mi penger for å lokke henne over på hans side. Får henne til å si at jeg slår henne og har gjort det fra hun var liten. Forteller folk at jeg har masse inkassogjeld. Slenger løgner om meg på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ønsker du å oppnå med det?

Hvorfor gjorde du det ikke med en gang, mens du hadde vitner og bevis?

Hvordan har du tenkt å bevise at det var en voldtekt?

Det kan bli en veldig tøff prosess, men du kan anmelde det.

Men tror neppe du vinner noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22:45 her..

 

Uansett hva agendaen din er, så har du en bedriten x. Jeg har blitt veldig mannevond etter å ha blitt brent av eksen min, så jeg sier bare; kjør på! ;)

 

(huff nei, ikke hør på meg.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg vil oppnå?

Jeg vil at han skal la meg være i fred og innrømme det han har gjort mot meg. Jeg har mister venner og familien min pga at de faktisk tror det jævelskapet. Jeg har barnevernet innblandet pga han, men det slo litt feil ut da. Slo tilbake på han i stedenfor. Men nå er det nok.

Datteren min sto utenfor her og brølte til meg så alle naboene hørte på.

Hun brølte at jeg hadde slått henne 3 ganger pga en datamaskin.

Dette er sånne ting han innbiller henne at har vært vitne til. Og har han sett det, så er det selvfølgelig sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg skal kjøre på for jeg føler jeg mister alle ungene mine på denne måten. Gudene må vite hva han innbiller dem.

 

Og dette startet for halvannet år siden da jeg treff mannen i mitt liv.

Hadde ikke klart meg gjennom dette her uten min kjære.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg legge meg godt inni armkroken til verdens beste mann.

Prøve å sove. Så skal jeg ta opp kampen igjen i morgen.

 

Tusen takk for opplysende svar. Nå skal dritten få tilbake der han kjenner det mest. Han burde vite bedre enn dette her. For når jeg får nok, da bør han ikke være i mils omkrets.

 

Natta:-) Og du som har en bedritten ex. Han heter ikke G O vel?

Til fornavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur neppe du kommer noen vei,så mange år etter,selvom politiet var hjemme hos dere.

Annmeldte selv en voldtekt begått på ett barn,kort tid etter den ble henlagt.

 

Trur heller du kommer lenger om du annmelder han for vold,trakkasering.(psykisk,latent,) måten han bruker barna på,for å få de over på sin side er ikke bra for barna.

 

Men skaff deg en advokat,fortell om allt han gjør,og har gjort.,ta vare på alt av meld osv.

Les deg opp på barneloven,den ble bla endret for ett årsiden,det er ikke lenger slik at barn skal ha samvær med foreldre,for enhver pris.

 

Så snakker du med barnevernstj,det kan du gjøre annonymt,hva gjør jeg,han gjør sånn å sånn.og hold barna hjemme til han roer oppførselen,og du har rådført deg med barnevern og advokat.¨

 

 

Lykketil

 

Legg vekk tanken på hevn,å tenk heller det beste for barna,det beste for deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakk med barna dine,om at det er viktig å snakke sant.

Spør har mamma noen gang slått deg,nei mamma har ikke det.

hva vil det si å slå? forklar barna det.

forklar barna,at du å pappa ikke er glad i hverandre lenger,men at du er glad i de,og du skjønner at de er glad i både deg og pappan,og at pappa sier og gjør ting som ikke er lurt noen ganger,for å skremme og tulle med meg.

Forklar de konsekvenser av hva som kan skje når de går rundt å sier at mamma slår(forde pappa har sagt det)

Hva kan skje??spør barna hva de tror,hvordan de hadde hatt det,om andre sa stygge ting om de som ikke stemmer.forklar at du blir lei deg.

 

si til pappan at han får ikke snakke/se barna så lenge han terroriserer på den måten(han skader sine egne barn)

 

han virker jo som en psykopat,si han får gå til psykolog el noe før han får se barna,kjør hardt mot hardt den veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Tusen takk for skikkelige og flotte svar.

Jeg skal prøve disse løsningene.

Jeg vil bare at andre skal se han som han virkelig er. Han har en finurlig måte å gjøre dette i smug. Han vet nøyaktig hvilke knapper han skal trykke på. Og han later som ingen ting når jeg tar det opp med ham eller når andre gjør det. Bare later som om han ikke skjønner bæret.

Får andre til å tro at det er jeg som lyger eller overdriver.

Og han vet at når jeg blir sint så klarer jeg ikke å styre sinnet mitt.

Jeg lar det gå ut over mannen i mitt liv og barna mine. Jeg kjefter på dem for ingenting. Jeg går til psykolog nå for å få orden på dette. Men det tar tid og i mellomtiden så gjør han stadig vekk ting som setter meg fullstendig ut.

 

Jeg skal nå starte en blogg og skrive ned absolutt alt han har gjort mot meg og loggføre hver minste detalj. Jeg trenger dette for å huske alt han driver med, for når jeg blir spurt om ting som hva hva han gjør mot meg så får jeg ett sånt tankekjør at jeg ikke klarer å tenke klart.

Jeg husker ikke og kan ikke forklare meg, rett og slett.

Jeg blander episoder og blir skikkelig stresset.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la han hisse deg opp,slik at du blir sint,da kan det gå utover deg senere.

Ta frem den tolmodige siden din:-) og se det positive i situasjoner,deg selv,mann og barn.

-en boksesekk el er fint,ha en plass du kan være alene,når du blir sint,hvor du kan slippe ut sinne og frustrasjon..slik at det ikke går utover mann og barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør vel heller forvente deg en anmeldelse fra ham for den injurien, trakkaseringen og æreskrenkingen du bedriver i bloggen din.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Advarsel om innhold

 

Bloggen du er i ferd med å vise, kan ha innhold som kun er egnet for voksne. Vanligvis gjennomgår ikke Google blogger, men vi støtter heller ikke innholdet i denne eller andre blogger.."

 

Dette kom opp da jeg klikket på linken.. Sier litt om hva du har skrevet i bloggen din, HI............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...