Gå til innhold

Om den nåværende samværsavtalen ikke kan gjennomføres, er det da den forrige som automatisk gjelder da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Faren klarer ikke gjennomføre avtalen vi har laget på f.vernkontoret og den er forkastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lureste er å ta et nytt møte og finne frem til en avtale dere alle kan gjennomføre og leve med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avtalen gjelder uansett frem til dere kommer frem til en ny avtale. Problemet er at det sjeldent står noeom konsekvenser av ikke å oppfylle avtalen. Det burde man ha med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men problemer her er at han ønsker 100% hver på barna. Altså jeg på den ene og han på den andre. Han ville nemlig søke om OS. Men han klarer ikke å gjennomføre det. Jeg ga beskjed på Nav og de stoppet søknaden hans. Avtalen skal jo og gjennomføres i praksis. Ellers er den ikke gyldig. Han fikk flere forslag av Nav om hvordan han kunne gjennomføre denne avtalen lovlig, men ingen av forslagene passet han.

Han ville ha ungene boende 50/50 og 100/100 hver på papiret han.

Det sa han rett ut til Nav på kontoret der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har levert inn denne avtalen til Nav og får allerede mindre barnebidrag pga denne ugyldige avtalen.

 

Jeg skal derfor opp og hente ungene i dag. To av dem. Jeg er jo nødt å følge avtalen. Ellers får han steppe opp på Nav i morgen og ordne dette og betale ut resten av barnebidraget mitt.

 

Jeg vet at dere sannsynligvis syntes at dette er smålig av meg, men

det er eneste måten å endre dette på. Se andre innlegget om voldtekt.

Jeg vet at det går ut over ungene akkurat denne uken, men han får ikke lenger lov å styre meg og min inntekt og heller ikke mitt liv.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...