Gå til innhold

Gruer meg til sønnen skal operers for fjerning av mandler/dreninnleggelse


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uff, jeg går og gruer meg vanvittig for sønnen min skal fjerne ekte og flaske mandler samt drensinnleggelse i begge ørene på mandag. Han drikker fortsatt melk i flaske og bruker smokk. Kan han fortsette med det eller blir det vondt i halsen om han skal suge på sutten?

 

I tillegg har han intoleranse for melk og kan derfor ikke spise fløte is, kan jeg da gi han saftis istedet?

 

Gruer meg mest til narkosen ter og blødning etter operasjonen.

 

Måtte bare få det ut, sitter her høygravid og er så emosjonell på en lørdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min sønn skal operere for det samme på onsdag og jeg er like nervøs som deg:/

Kan ikke si annet enn lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så bra så bra ! har vært igjennom det mange ganger!

la de leke narkosen inn i barnet, ikke la de holde barnet mens det blir lagt i narkose... har opplevd det siste en gang, og bærer nag for det enda !

 

saftis er bra! har aldri gitt is etter operasjonene pga kvalme etter narkose, men ha flaske med saft i tillegg til melk så får barnet velge..

 

kos masse på søndag og gi megamasse kos på mandag og dagene etter... kos er medisin <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Min datter på 2 år og 10 mnd tok mandlene og polyppene for 10 dager siden. Må virkelig si at det har gått veldig bra.

Ingen blødninger og paracet hver 5-7 time den første uka..gjorde at hun har hatt lite vondt.

Største utfordringen jeg har/hatt er å holde henne litt i ro.

Hun bruker hverken flaske eller smokk så jeg vet ikke hvordan det vil være for ham. Men han kan drikke det han vil..bare det er kaldt..saftis kan han få så mange han vil av.

Forstår deg så godt..gruet meg også enormt ..var helt skjelven operasjonsdagen..Men alt gikk så fint og alle er så flinke og trøstende:-)

Masse lykke til!

Spør gjerne om du lurer på noe mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...