Gå til innhold

de fleste barn som blir forsømte, blir det hjemme. ikke i b-hagen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Alle barn som blir tatt vare på av gode foreldre, har det godt. uansett om de går i barnehagen eller ikke.

 

De barna som blir utsatt for vold, trusler, psykisk terror m.m. blir som oftest plaget av foreldre, søsken, eller andre familie medlemer..

-enten om de er hjemme hele dagen, eller når de kommer hjem.

 

Og da må jeg si, at forhåpentligvis blir da barnehagen et "fri" sted for de barna. selv om personaltet ikke vet om problemene.

( det er ikke alltid lett å se på små barn, derfor er det flere barnevernssaker i skolealderen fordi der vises problemene bedre)

 

har vært på en del kurs om psykiatriske pasienter som forteller at ansatte i barnehage/skole hadde mye å si, de sa positive ord, og ville se på tegningene deres o.l.

 

Så lenge dere ser barna deres, gir dem nattaklem og leker med dem etter arbeidstid eller når dere er hjemme og koser hele dagen, så er dere Gode foreldre.

 

trodde ikke det var mulig for voksne folk å rakke ned på livsvalget til andre.

med tanke på div innlegg her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig et innlegg som trekker frem fordeler og bakdeler med to ulike valg uten å måtte rakke ned på det ene eller det andre.

Takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så har det skjedd at det har forefunnet ovegrep på barneskoler fra lærere... Nå er det kanskje ikke skjedd i bhg, men så er det litt vanskeligere med så små barn også da...., å finne ut av slikt

 

Jeg er en god mor og bekymrer meg da uansett når barna er borte. Trenger ikke å bare være for så alvorlige ting som over, men sånn som å glemme å skifte bleier på barna, la de gå våte for lenge når det er kaldt ute osv er nok til at jeg ikke synes de er like flinke som meg! Ja faktisk :), du leste riktig!

 

Men mine går nå i bhg og de overlever da. De melder om fine dager og jeg kan ikke annet enn å tro de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg skrev sant? Mulig du fikk hjemmeundevisning av noen som ikke kunne lese....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår tankegangen din 2233 men det er ingen vits å rakke ned på mødre som må sende barna i barnehagen eller de som holder dem hjemme. og heller ikke noe poeng å prøve å gi hverandre dårlig samvittighet. kaller det bare trolling jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg heller ikke prøvd på! Å gi noen dårlig samvittighet, men jeg er jævlig glad mine går der korte dager og uker for å si det slik....! Jeg liker å vite mest mulig om dagene dems frem til de kan gjøre skikkelig rede for seg selv. Ja, jeg er redd for barna mine jeg, selv om jeg lar de få utfolde seg vil jeg ikke at noe skal skje de. Rare meg....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her.

lurer på hva dere mener er den gode oppvekst?

 

tar barna skade av å vente på tur i barnehagen i 10 minutt?

gå med bæsjebleien i 10 min?

tar barna skade av mor som lar barnet sitte på fang og se på tv i 1 time?

 

eller har barna de stort sett godt?

 

jeg mener at barn rundt om i norge har det godt.

og de som ikke har det godt, er de som blir forsømte, og som oftest ikke alltid, blir det hjemme.

 

slutt å rakke ned på hverandre.

 

men meld til barnevernet/helsestasjonen om du ser noe du ikke liker, hos "naboen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll (Internett)

 

Troll er et fenomen som forekommer på forskjellige debattfora på Internett, særlig på nyhetsgruppene (USENET), hvor en person skriver innlegg egnet til å provosere folk og fremkalle en hissig diskusjon. Et troll mener ikke nødvendigvis hva han skriver; hans primære formål med innleggene er ikke å argumentere for en påstand, men å få folk til å hisse seg opp og «bite på kroken». (...)

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internett%29

 

stå på dramatrolls. håper dere snart klarer å se at verden ikke er svart hvit. at ikke alle kan bli hjemme i 2-3 år etter fødsel. at noen kan holde dem hjemme. og at man ikke er en dårlig mor selvom man holder barna hjemme eller sender dem i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er faktisk andre faktorer enn om man sender dem i bhg eller holder dem hjemme som avgjør om man er en god eller dårlig mor. sjokkerende nyheter folkens? dib i et nøtteskall denne diskusjonen her. rakk ned på de som gjør ting annerledes.. jadda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til 22.31

forstår deg jeg. må bare håpe på at barna blir sett i barnehagen. du skal forvente at personaler kan gi en god beskrivelse av hva han/hun har gjort i løpet av dagen. om det ikke klarer det, må du si at det forventer du.

klart de ikke kan huske alt på 15 barn. men en god historie skal de kunne, om de har spist, sovet, leket, og utvikling.

 

jobber selv i barnehage, sender mine barn i en annen barnehage.

vet ikke om jeg har valgt de rette valget.

men barna mine lærer, og har fått noen venner.

 

jeg selv vokste opp i hjemmet og tror ikke jeg tok skade av det. mine klassekamerater hadde gått i barnehagen, men jeg hold følge med de med tanke på fag. eneste problem jeg hadde var det sosiale, fikk ikke så lett venner som de. :) men fikk venner til slutt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...