Gå til innhold

Hvordan gjøre det med helsestasjonen når man flytter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har nettopp flyttet til et annet fylke, men har ikke sagt i fra til helsestasjonen enda. Er det bare å ringe og si ifra at vi har flyttet? For så og gå ned til nærmeste helsestasjon her nå og presentere oss og avtale time til neste kontroll? Eller er det mer komplisert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ringte helsestasjonen. Presenterte meg og sa at vi nettopp hadde flyttet til kommunen. Det hadde de vært borti før (:-) og satte oss på på en "bli-kjent"-time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa fra på den gamle helsestasjonen at vi kom til å flytte. Når vi hadde flyttet og kommet oss på plass tok jeg kontakt med den nye helsestasjonen(fordi gutten min ble 1 år da og måtte ha 1 årskontroll).

 

Også ringte jeg den gamle helsestasjonen og sa hvilken helsestasjon(og adresse) de kunne sende journalen til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg jobber på helsestasjon, det er bare å si fra på den gamle hvilken ny helsestasjon du skal flytte til så sender de over journalen, når den nye helsestasjonen får journalen blir du innkalt til time, sånn gjør vi det iallefall hos oss :) Men vær sikker på hvilken helsestasjon du tilhører før du får den videresendt da, så den slipper å bli sendt hit og dit. Den nye helsestasjonen kaller deg som regel ikke inn til time/møte før de har mottatt journalen, med mindre det haster da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...