Divine85 Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Hei:) Nokon som veit om nokre nettsider med fine mammaklær?Eg leitar og leitar,men finn svært lite eg likar.Syns det er dårleg utval:(
LilleS Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Er ikke så mye å finne der ute, men jeg fant noe på asos.com (no?). Hadde en del fine kjoler og sånn iallefall
June *28.09.11* Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Nettbutikker med mammaklær som har godt utvalg finnes nok ikke, men det går ann å kjøpe noe her og noe der. Jeg vil i allefall anbefale buksene fra Mamalicious! De har dem på nameit.no og på nelly.com. De er i MYE bedre kvalitet og passform enn H&M sine, som jeg personlig mener at må være sydd i blindfylla. På nelly.com har de flere modeller som koster 2-300 kr, mens på nameit.no ligger de på 400-600 kr. Mammatopper føler jeg at man finner overalt, og moten forøvrig tilsier jo at en finner mye tunikaer, topper og skjorter i vanlige butikker. Men jeans er det altså verre med! Ikke minst synes jeg det er merkelig at feks H&M stort sett bare har mammabukser i str 44-46. Det finnes vel gravide i alle størrelser? Jeg har til gode å finne bukser i str 36, feks. Mamalicious sine er forresten geniale siden de opererer med både lengde og vidde. Anbefales!
playground princess Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 morogmeg.no Selve butikken (i Bergen) har hvertfall veldig mye fint!
kristinewolden Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Jeg sverger til Mamlicious jeg og. Kjempegode bukser (som er normale i str). De sitter godt og ser kule ut:) Mamalicious har også en del fine gensere med god stretch, og kjøpte nylig en utrolig stilig vårjakke derfra også!
aldine2 Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 Hei! Jeg har også lett MYE etter fine klær. De jeg kan anbefale så langt er: www.isabellaoliver.com - fine basicklær, som t-skjorter, gensere, kjoler etc. God kvalitet og veldig bra passform. Sender til Norge for 24 euro. Nye tilbud md prosent på utvalgte plagg hver uke www.shopbop.com - lite utvalg, men har endel fine jeans om du ønsker andre merker enn de du får tak i i Norge. Har selv kjøpt to fra J-brand som jeg er veldig fornøyd med. Sender fraktfritt til Norge på tre dager. www.apeainthepod.com - Stort utvalg, både merkeklær og annet. Ganske dyr frakt synes jeg å huske, du får opp frakten til slutt etter hvor mye du skal kjøpe. Varene kom på ca en uke. Husk mva og toll på utenlandske varer på 32 %. Ellers kan jeg anbefale siden http://pregnancyfashion.sheknows.com, der er det en del motestoff for gravide. Tar gjerne imot flere tips selv også jeg, det er ikke enkelt å finne fine klær når man er gravid..
Divine85 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2011 Takk for alle tipsa:) Det eg opplev er at eg finn eit og anna fint plagg her og der,og så er det litt dyrt å bestille berre ein ting frå kvar plass.Norske nettbutikkar kan generelt verte betre på klede for gravid sysn eg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå