Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Nokon som veit om nokre nettsider med fine mammaklær?Eg leitar og leitar,men finn svært lite eg likar.Syns det er dårleg utval:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så mye å finne der ute, men jeg fant noe på asos.com (no?). Hadde en del fine kjoler og sånn iallefall :)

Skrevet

Nettbutikker med mammaklær som har godt utvalg finnes nok ikke, men det går ann å kjøpe noe her og noe der.

Jeg vil i allefall anbefale buksene fra Mamalicious! De har dem på nameit.no og på nelly.com. De er i MYE bedre kvalitet og passform enn H&M sine, som jeg personlig mener at må være sydd i blindfylla.

På nelly.com har de flere modeller som koster 2-300 kr, mens på nameit.no ligger de på 400-600 kr.

Mammatopper føler jeg at man finner overalt, og moten forøvrig tilsier jo at en finner mye tunikaer, topper og skjorter i vanlige butikker. Men jeans er det altså verre med!

Ikke minst synes jeg det er merkelig at feks H&M stort sett bare har mammabukser i str 44-46. Det finnes vel gravide i alle størrelser? Jeg har til gode å finne bukser i str 36, feks.

Mamalicious sine er forresten geniale siden de opererer med både lengde og vidde. Anbefales!

Skrevet

morogmeg.no

Selve butikken (i Bergen) har hvertfall veldig mye fint!

Skrevet

Jeg sverger til Mamlicious jeg og. Kjempegode bukser (som er normale i str). De sitter godt og ser kule ut:) Mamalicious har også en del fine gensere med god stretch, og kjøpte nylig en utrolig stilig vårjakke derfra også!

Skrevet

Hei! Jeg har også lett MYE etter fine klær. De jeg kan anbefale så langt er:

www.isabellaoliver.com - fine basicklær, som t-skjorter, gensere, kjoler etc. God kvalitet og veldig bra passform. Sender til Norge for 24 euro. Nye tilbud md prosent på utvalgte plagg hver uke

www.shopbop.com - lite utvalg, men har endel fine jeans om du ønsker andre merker enn de du får tak i i Norge. Har selv kjøpt to fra J-brand som jeg er veldig fornøyd med. Sender fraktfritt til Norge på tre dager.

www.apeainthepod.com - Stort utvalg, både merkeklær og annet. Ganske dyr frakt synes jeg å huske, du får opp frakten til slutt etter hvor mye du skal kjøpe. Varene kom på ca en uke.

Husk mva og toll på utenlandske varer på 32 %.

Ellers kan jeg anbefale siden http://pregnancyfashion.sheknows.com, der er det en del motestoff for gravide.

Tar gjerne imot flere tips selv også jeg, det er ikke enkelt å finne fine klær når man er gravid..

Skrevet

Takk for alle tipsa:) Det eg opplev er at eg finn eit og anna fint plagg her og der,og så er det litt dyrt å bestille berre ein ting frå kvar plass.Norske nettbutikkar kan generelt verte betre på klede for gravid sysn eg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...