Gå til innhold

Ellos-eksperter,hjelp meg! Den forbaska tilbudskoden ble ikke aktivert...


Anbefalte innlegg

... selv om jeg trykket på aktiver tilbud, og det er helt umulig å endre/slette bestillingen og prøve på nytt.

 

Tibudskoden var for nye kunder (40%), så jeg registrerte samboer som ny kunde. Men vi har jo samme adresse, kan det hende de ikke godtar det som ´ny kunde´??

 

Blir sånn passelig oppgitt når netthandling ikke er idiotsikkert :P Men hva har skjedd? Hvorfor fikk vi ikke 40% da? (snakk om mange hundre kroner i forskjell her..) Noen som vet?

Fortsetter under...

Da jeg ikke fikk en rabatt jeg skulle sendte jeg en mail til kundeservice, fikk svar at koden var registrert med det hadde skjedd noe feil så det ikke kom opp på bekreftelsen min. Jeg fikk ihvertfall rabatten min på varene..

 

Send en mail eller ring til de så ordner de opp. Men trodde sånne "ny kunde" tilbud som regel gjaldt bare en gang pr husstand jeg da, det gjør de vel i bokklubber o.l.

Det kan henge sammen med hva du bestilte. For tilbudskodene hos Ellos gjelder ikke på kjente merker, elektronikk og ting som allerede er nedsatt. Så da er ganske mye allerede utelukket.

Står med liten skrift et sted.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...