Chupa chups Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 ... selv om jeg trykket på aktiver tilbud, og det er helt umulig å endre/slette bestillingen og prøve på nytt. Tibudskoden var for nye kunder (40%), så jeg registrerte samboer som ny kunde. Men vi har jo samme adresse, kan det hende de ikke godtar det som ´ny kunde´?? Blir sånn passelig oppgitt når netthandling ikke er idiotsikkert Men hva har skjedd? Hvorfor fikk vi ikke 40% da? (snakk om mange hundre kroner i forskjell her..) Noen som vet?
Evigheten Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Har du prøvd å gå videre? Tror rabattene ikke blir registrert før man kommer til kassa og skal betale
fjell og fjord Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 siste utvei- ringe kunderservice på mandag da får du avbestilt i hvert fall om du ikke vil ha det
Gjest Edemuli Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Gå inn på min side og slett hele bestillingen, det kan du gjøre samme dag som du bestillte. Så legger du inn bestillingen på nytt.
Fire småtroll Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Da jeg ikke fikk en rabatt jeg skulle sendte jeg en mail til kundeservice, fikk svar at koden var registrert med det hadde skjedd noe feil så det ikke kom opp på bekreftelsen min. Jeg fikk ihvertfall rabatten min på varene.. Send en mail eller ring til de så ordner de opp. Men trodde sånne "ny kunde" tilbud som regel gjaldt bare en gang pr husstand jeg da, det gjør de vel i bokklubber o.l.
It's all about me Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 Det kan henge sammen med hva du bestilte. For tilbudskodene hos Ellos gjelder ikke på kjente merker, elektronikk og ting som allerede er nedsatt. Så da er ganske mye allerede utelukket. Står med liten skrift et sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå