Gå til innhold

kvalm og spyr døgnet rundt! men går OPP i vekt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er 7 uker, skrev tidligere jeg har gått opp 7 kg på 10 uker.. nå¨har jeg gått opp mer.. :( spyr som en gris og idag har vært den værste dagen.. sovet hele dagen og kaster opp vann tilogmed..likevel øker vekten min :(

har lavt bt og, målte blodsukker hos legen men dette var normalt.. så vet ikke hva som skjer her asså... dette suger bare!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lavt stoffskifte? Jeg gikk opp 6 kg på 2 mnd når jeg var dosert for lavt på levaxin, selv om jeg samme periode drev aktiv slanking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må¨virkelig få sjekket det der ja, men jeg synes det er SÅ SYKT RART uansett,for jeg har aldri hatt lavt stoffskifte, og bare 3 uker før jeg ble gravid gikk jeg NED 5 kg på kort tid bare helt plutselig... det samme skjedde før jul og...gikk bare plutselig ned i vekt. og så opp igjen til normal vekt, men nå er det bare villt.. så tjukk og tung som jeg er nå, har jeg ikke vært siden jeg var gravid i 5 måned forrige sv.skap :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vekt svinger også mye i begge retninger når jeg ikke får medisinert stoffskiftet mitt ordentlig, så jeg vil anbefale deg å få det sjekket. Første gang jeg ble syk gikk jeg ned 10 kg på 4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, har sjekket stoffskiftet før og da var det normalt, men dette er noen ¨år siden, kanskje på tide å sjekke det igjen da siden ting er som de er :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...