tulla<3sep2010 Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Er så usikker på hvilken type brød vi skal begynne å introdusere. Jeg baker brødet som jeg spiser selv, Ingers rugbrød. Det er jo veldig grovt å endel hele frø/korn i det! Ho er 6 1/2 mnd
poppi ** med babyjente Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Jeg har akkurat begynt å la vesla smake litt brød. Hun får Havrebrød fullkorn naturlig sunt fra Bakers. Dette falt virkelig i smak og var ikke noe problem for henne å fordøye:) Hun er 7mnd.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Nå har ikke vi startet med brød enda, men til storesøster begynte jeg med et grovt brød uten så mye hele korn. Var det vi fikk anbefalt av hs
Gjest JuniGull10 og mange drømmer Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Vi varierer. Det eneste som ikke fungerer er sånne bakeoff brød fra f.eks. Meny. De blir av en eller annen grunn veldig klumpete i gommen. Han har fått brød med hele korn og det går fint, men vi styrte unna dette frem til vi var godt i gang med brødspisinga.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 Vi varierer også. Mini her har også fått brød med hele korn,men ikke før han var godt i gang med brødspisingen.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. april 2011 #7 Skrevet 3. april 2011 vi har akkurat startet med litt brødspising, det går mest i å gnage på skalk. Han får det brøde vi spiser som er rugbrød(tror det er mesterbakeren sitt, det er hvertfall det i svart pose på rema 1000)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå