<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Jenta mi er snart 6 Mnd gammel og nå har hun stått på alle fire i ca 2 uker og er skikkelig frustrert over og ikke komme seg fremover. He he Hun kommer seg rundt omkring ellers men ikke når hun står på alle fire. Hvor lang tid pleier det sånn ca å ta? Vet jo at det er store forskjeller ute å går,men tenkte bare å høre deres erfaring rundt dette:) Husker ikke når det gjelder gutten min på 3,bare når han krabbet:)
Vimse + gullene Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 min kom seg opp på alle 4 når hun var ca 6 mnd, men har kun ålet seg fram til hun lærte å krabbe ordentlig ved 9 mnds alder
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Med eldste så tok det ca 1 mnd fra hun begynte å vugge i krabbestilling, til hun endelig knakk krabbekoden og begynte å krabbe 9 mnd gammel=)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 2. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2011 Eldste gutten min var 9 Mnd gammel han også,så høres ut som at det kanskje er en vanlig alder da de knekker krabbekoden på Ingen hast altså,bare nyskjerrig:)
stearin Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Jenta mi kom seg opp og vugget når hun var 7,5 mnd, hun krabbet mindre enn en måned etter første gang hun kom seg opp på alle fire:) Ca. 2 uker etter at hun hadde tatt sine første krabbesteg begynte hun å reise seg opp mot ting selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå