Gå til innhold

Dere som har babyer som krabber. Hvor lang tid har det tatt fra de står å "vugger" frem og tilbake på alle fire,til de har krabbet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er snart 6 Mnd gammel og nå har hun stått på alle fire i ca 2 uker og er skikkelig frustrert over og ikke komme seg fremover. He he Hun kommer seg rundt omkring ellers men ikke når hun står på alle fire.

Hvor lang tid pleier det sånn ca å ta? Vet jo at det er store forskjeller ute å går,men tenkte bare å høre deres erfaring rundt dette:) Husker ikke når det gjelder gutten min på 3,bare når han krabbet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min kom seg opp på alle 4 når hun var ca 6 mnd, men har kun ålet seg fram til hun lærte å krabbe ordentlig ved 9 mnds alder

Skrevet

Med eldste så tok det ca 1 mnd fra hun begynte å vugge i krabbestilling, til hun endelig knakk krabbekoden og begynte å krabbe 9 mnd gammel=)

Skrevet

Eldste gutten min var 9 Mnd gammel han også,så høres ut som at det kanskje er en vanlig alder da de knekker krabbekoden på:) Ingen hast altså,bare nyskjerrig:)

Skrevet

Jenta mi kom seg opp og vugget når hun var 7,5 mnd, hun krabbet mindre enn en måned etter første gang hun kom seg opp på alle fire:)

Ca. 2 uker etter at hun hadde tatt sine første krabbesteg begynte hun å reise seg opp mot ting selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...