Gå til innhold

Hva syns dere om flash-reklameannonsen for Den Norske Kirke på denne siden?


Tante Blås Squaw

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner at jeg ikke er begeistret, uten at jeg ikke helt klarer å sette fingeren på hvorfor...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes litt synd på statskirken som må ty til rådyre annonser på steder som dette jeg da ... gode produkter selger jo vanligvis seg selv via folkemunne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så flink til å blokke ut irriterende reklame, at jeg helt ærlig ikke har lagt merke til den reklamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt problemet i at de reklamerer her inne. Det er mange forskjellige reklamer her, og noen her inne er faktisk kristne. Jeg personlig renner ikke akkurat ned kirkedørene, men det bryr meg fint lite å høre/lese om noe som har med statskirken å gjøre. Reklamene her inne er jo relatert til barn og graviditet osv, og når så mange velger å døpe barna sine så betyr jo det på en måte at dette er et relevant tema. (Vi som velger å døpe velger jo å melde dem inn i Statskirken, mener jeg :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser heller ikke helt problemet med den reklamen. Den var nå ganske liten og uskyldig i forhold til mange andre slitsomme reklamer her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med reklame for dåp og kirke, enn kjøpepress-reklame... DET blir jeg irritert over, det!

NEsten som om man ikke er en god mor om man ikke handler på syvsjal.no, kjøper bladet "gravid", har fancy trehjulervogn osv.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...