Gå til innhold

Syns dere kan takke dere selv dersom ungen ikke sover om natten, eller bare sutrer på dagtid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sutring på dagtid kan jeg være enig i at man kan gjøre noe med. Men nattesøvnen tror jeg det er verre med?

Jeg har vært heldig (jeg sier heldig for jeg tror ikke jeg er noe bedre eller flinkere på søvn enn andre mødre og fedre) og har et barn som har sovet hele natten gjennom siden hun var 2 måneder. Jeg kaller det flaks og har nok svært lite med meg som person å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på omstendighetene det. Selv har jeg supersovere men er ikke så dum at jeg tror at alle som ikke har det gjør noe galt. Astmabarn feks sliter mye på natten når de ligger ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er dette for noe tull. Jeg er "bare" meg og har gitt begge ungene mine det samme men allikevel er de like forskjellige som dag og natt! Den ene hadde legge og sove rutiner fra h*n var 6 uker og den andre skrek i et halvt år! Jeg har prøvd alt, og ingen ting funka! Tilslutt tror jeg h*n rett og slett vokste det av seg. Nå legger alle seg og sover med smil om munnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har vi virkelig vært dumme. Tenk det gikk 5år for jenta vår før hun begynte å sove om natta. Hun var oppe både en, to og tre ganger.

Men nå har vi blitt litt smartere og fikk røsket ut mandler og polypper. 14 dager senere har hun sovet som en engel hver natt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tvillinger som har like rutiner.

Ene sov natten gjennom fra 3 mnd alder, den andre våkner forsatt mye i en alder av 1.5 år.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veit du kva? Du har heilt rett, HI!

 

Det er faktisk min feil at eg fekk eit barn som ikkje var friskt. Eg gløymde å krysse av for "FRISK" på bestillingsskjemaet. Må hugse å gjere det neste gong om vi skal ha fleire barn.

 

Du får tipse alle på BiM, så dei ikkje gjer same feilen som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha du er dum i trynet HI !!!

Off nå lo jeg godt !

 

Må skjønne at noen unger bare ER sånn vettu;)

Selv om man følger alle punkter i boka å trykker innover seg alle råd fra helsesøster, så er det ikke alle det hjelper for likevel. Kan være glad du har det så enkelt at det var bare å gjøre sånn å sånn så var det over, så lett er det ikke for alle.

 

Sutring på dagen skal jeg være enig at det kan være foreldra som har delskyld.. Men ungen kan være grinete av seg å, en del av personligheten.. Vet om mange voksende som syter å tyter av ALT, de er bare sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha...

Og dib`ere som sutrer og syter og klager er gjerne dem som var sutrete som små søte... ? Noen er bare sånn...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...