Gå til innhold

Provosert & Førstegangsgravid


Linerlen og pipipen

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det greit å fortelle din jævlige fødselshistorie når en stakkars førstegangsgravid kommer og forteller at; Hei, nå er det min tur?

 

Hvis noen kommer og sier de skal på en ferietur, begynner du da automatisk å fortelle om den fæleste flyturen du noen gang har hatt, eller sier du: lykke til ha en fin tur?

 

Altså jeg tåler å høre historiene, og skjønner at det er et kortvarig(forhåpentligvis) helvete å føde... Men spar meg for blod og gørrhistorier værsåsnill!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må smile når jeg leser dette. Det er som å høre meg selv som gravid. Jeg skulle vel egentlig krangle på denne siden, men her kan jeg bare stemme i. Det er bare heeeeelt utrolig at kvinner, alle mulige kvinner, bare mååå fortelle om fødslene sine til en førstegangsgravid. Jeg syns bare det er så utrolig uomtenksomt!!

husker jeg var med på fest en gang med en gjeng jeg ikke kkjente så godt, og startet med å si at selv om de drakk vin så ville jeg veldig gjerne slippe å høre om fødslene deres. Da kom jeg til å gå... Det var noen som hadde store øyer da gitt :-)

Til og med min mans bestemor som forøvrig ikke eier sosial kompetanse begynnte å fortelle og spy og greier under fødelen så jeg ble skikkelig flau av å høre på. Unbelivabe!!!!

Nei, stemmer i her Linerlen.Det finnes utrolig mange dustete forståsegpåere der ute som sprer gugge ved å fortelle ekle detaljer fra fødslene sine. det er all grunn til å si rett ut til dem hva du mener!!! full støtte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Nå trykket jeg meg helt feil inn, da he he, jeg skulle på DiB-krangle;-) Men jeg stemmer i, alt fra venninner til oldemødre og naboer pleier å komme strømmende med dramahistorier! Kan jeg bare få si pip den andre veien? Har selv hatt tre vidt forskjellige fødsler, en med epidural og to uten noe som helst. Som sagt, vidt forskjellige fødsler men likevel med en fellesnevner: Det er helt fantastisk! Og vannvittig kult!

Jeg føler meg virkelig priviligert sopm har fått være med på tre fødsler, og sender de beste ønsker og lykke til til dere som har det foran dere. Gled dere og spar hvert sekund innerst i sjela,- det er en fantastisk opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...