Gå til innhold

Hva syns du er det vanskeligste ved å være mor? u/t


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Signerer 20:18!

Jeg har kort lunte og det krever veldig mye av meg de dagene barna har stått opp med feil fot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med 20.18, og der glipper det ofte dessverre ;(((( Men jeg prøver og prøver!! Noen med tips om hvordan man kan være blidere og mer tålmodig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å være tålmodig. synes jeg trenger å være alene noen ganger,men da får jeg dårlig samvittighet fordi jeg er egoistisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å være tålmodig. synes jeg trenger å være alene noen ganger,men da får jeg dårlig samvittighet fordi jeg er egoistisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid dårlig samvittighet for et eller annet. Tenk hvis ho ikke føler seg verdifull nok, bruker jeg nok tid på dem, hvor blir tida av,plutselig er de store. Føler aldri jeg når opp til mine egne forventninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer de over her.. Har dessverre kort lunte jeg også, og av og til så ser jeg rødt.

Skulle ønske jeg hadde arvet min mors tålmodighet, og ikke min fars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man må være tålmodig i det uendlige, får så å få dårlig samvittighet fordi du egentlig ikke er så tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være tålmodig går greit, bare teller til ti og puster ut så er alt greit igjen.

 

Det vanskeligste er alle bekymringene for ditten og datten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvnmangel akkurat nå, vært oppe oftere enn hver time hver natt i snart tre mnd pga syke tvillinger.Fortvilelse over å ikke kunne ta vekk det som plager dem og gjør vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dårlig samvittighet for at den største får minst oppmerksomhet, har to tette og minste er baby, er også alene med alle tre så dagene har ikke nok timer alltid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer bruker opp mitt humør og energi, derfor blir jeg lett lei meg og irritert. Er høygravid og sliten,men ser at jeg kansje må gi slipp på kjærligheten da forholdet ikke er bra for barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tålmodig mente du vel nenne?

 

Jeg synes det vanskeligste er samvittigheten. Dårlig samvittighet f.eks. om jenta må legge seg for sent noen kvelder, når jeg ikke finner ut hvorfor hun gråter og når jeg ikke kan ta bort evt. smerte hun føler. Og har også dårlig samvittighet fordi jeg har så dårlig råd og ikke alltid har råd til å kjøpe ting hun kanskje hadde hatt godt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å selv være dårlig de dagene bhg er stengt (alenemor).

å ha søvnmangel.

levering i bhg når bhg startet 9745 og praksis på andre siden av byen starter 0730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sign alt som er blitt sagt her..Syns det er godt tøft å være helt alene, da mener jeg virkelig alene. Da har man absolutt alt, ingen avlastning.

 

Nå er det søvnmangel som råder..Gi meg bare en dag med litt esktra søvn *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, søvnmangel! Holder på å bli sprø etter å ha bli vekket 3-4 ganger hver natt og så morgen og full rulle kl 04.30 i snart to år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjenne på hjelpeløysa, fortvilelsen og bekymringane når barnet har det vondt, og det ikkje er noko ein kan gjere for å hjelpe. Spesielt når barnet har det vondt meir eller mindre konstant i månader/år.

 

Takk gud for at vi ser ut til å vere gjennom det, føler inderleg med alle som har kronisk sjuke barn!

 

Sånn ellers, i kvardagen, er det tålmodigheten det skortar på her og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...