Gå til innhold

Hva syns du er det vanskeligste ved å være mor? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Alltid dårlig samvittighet for et eller annet. Tenk hvis ho ikke føler seg verdifull nok, bruker jeg nok tid på dem, hvor blir tida av,plutselig er de store. Føler aldri jeg når opp til mine egne forventninger.

Annonse

Tålmodig mente du vel nenne?

Jeg synes det vanskeligste er samvittigheten. Dårlig samvittighet f.eks. om jenta må legge seg for sent noen kvelder, når jeg ikke finner ut hvorfor hun gråter og når jeg ikke kan ta bort evt. smerte hun føler. Og har også dårlig samvittighet fordi jeg har så dårlig råd og ikke alltid har råd til å kjøpe ting hun kanskje hadde hatt godt av.

Sign alt som er blitt sagt her..Syns det er godt tøft å være helt alene, da mener jeg virkelig alene. Da har man absolutt alt, ingen avlastning.

Nå er det søvnmangel som råder..Gi meg bare en dag med litt esktra søvn *sukk*

Å kjenne på hjelpeløysa, fortvilelsen og bekymringane når barnet har det vondt, og det ikkje er noko ein kan gjere for å hjelpe. Spesielt når barnet har det vondt meir eller mindre konstant i månader/år.

Takk gud for at vi ser ut til å vere gjennom det, føler inderleg med alle som har kronisk sjuke barn!

Sånn ellers, i kvardagen, er det tålmodigheten det skortar på her og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...