Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har testet positiv to dager nå, sist i går!! Men i dag har jeg skikkelig menssmerter og brun utflod????? Betyr det at dette forsøket gikk til H...??? Skikkelig forvirra... gleden varte kort hvertfall..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle virkelig ønske jeg kunne svare deg på dette,men det er jo dessverre veldig vanskelig:-(

Jeg har hørt om flere som har fått blødning men ikke har mistet for det,så du får prøve å tenke positivt:-) Kan jo være hormonelt også kanskje? slimhinnene blir jo påvirket av hormoner vi går på.

Krysser alt jeg kan for deg for at det har gått bra,føler virkelig med deg,og jeg håper du får svar fort!!!

Skrevet

tusen takk for svar shalin!! Jeg er virkelig stressa nå..:( Men smertene har gitt seg og det er fritt for brunt utflod.. men betyr vel ikke nødvendigvis at det ikke er mens på vei..

Jeg er nå fri for luthinus, og damen på sykehuse sa at jeg skulle ta dem til det var tomt.. tenker at kanskje det er grunnen til at dette skjer.. leter etter alle svar på at dette er helt normalt og at jeg fortsatt er gravid..

Jeg ble HOPPENDE glad da jeg for 3. dag testet positiv!! Å jeg vil så gjerne kunne fortsette å være hoppende glad!!!

Skrevet

sorry mente da jeg testet 2. dag på rad :)

Skrevet

For det første er det mange som blør i svangerskapet uten at det medfører andre problemer (skjer noe sånt som i 30% av vellykkede svangerskap, har jeg lest), for det andre er det ganske vanlig å blø litt rundt tiden man normalt sett skulle hatt mensen.

Siden du skriver at det har stoppet nå, og bare var brun utflod, så tror jeg dette går helt fint :-)

Første gang jeg ble gravid hadde jeg sterke menssmerter i hele perioden jeg vanligvis ville ha hatt mensen, det er også ganske vanlig.

Gratulerer så mye!

Skrevet

tusen takk MK73!!

Jeg ble skikkelig redd.. Utrolig godt å ha dere her!!

Håper dere har rett.. Mitt forrige svangerskap hadde jeg ingen blødninger og etter å ha testet positiv kjente jeg lite til det før babyen begynte å sparke.. Man skal jo ikke sammenligne, men tenkte at starten kanskje var lik..

Er fritt for utflod, men kjenner det stikker å prikker hele tiden.

igjen tusen takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...