*desemberbaby* Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Jeg skulle hatt min mens lørdag for en uke siden.. har planer om å ikke teste før mandag.. er så spent!!! Er det flere som skal teste i disse dager?
E-sept10 Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Skal ha mensen i morgen i følge syklusen.. Om den ikke kommer, bestiller jeg tester via nettet og tar de når de kommer ut i uka. Har ikke hatt de samme tegnene til at mensen er på vei, som jeg pleier, pluss bittelitt blod som kom noen dager etter EL. Så blir nok test på meg i løpet av uken forhåpentligvis!
MillyMy Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Sku egentlig teste i morgen. Men typen stakk ut på fest, så han kunne ikke kjøpe test:( så må vente til mandag. Hæ testet posetiv får en uke siden å forje søndag var den neg, å forje mandag var jeg hos lege å testet meg å da var den svak posetiv, så fikk beskjed å vente noen dager
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Jeg har ikm i dag, så skal teste til uka hvis TR ikke kommer:) Har vært kvalm hver morgen i 14 dager nå. Var slik da jeg var gravid med sønnen min også. Da bare visste jeg at jeg var gravid. Men har ikke helt den følelsen nå, men håper selvfølgelig:) Har så lyst på en lillebror eller lillesøster til minsten, at jeg tror jeg innbiller meg symptomer innimellom..hehe! Men er bare 1 pp nå Moro å prøve litt også
Smurfebaby Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Høres lovende ut for dere jenter Jeg har IKM i dag, ingen mens, så tar en test i morgen tidlig. Lykke til !
Dolis Skrevet 2. april 2011 #6 Skrevet 2. april 2011 gikk i mot min egen bestemmelse om å ikke teste før IKM og testa i dag med negativt resultat.. nå er det noen dager til IKM, så mulig det er for lav hcg enda, tror nemlig jeg er gravid. har mange symptomer på det så om det ikke er tilfelle tror jeg jeg er hardt angrepet av innbilt svangerskap Ny test i løpet av neste uke om TR ikke kommer
SummerBlossom Skrevet 2. april 2011 #7 Skrevet 2. april 2011 Skal teste til uken, og da er jeg egentlig noen dager litt tiderlig, er litt spent på om vi traff på eggløsning denne månten. Har hat ganske mye utfod etter eggløsning og lit murring, men er redd jeg over tolker tegnene. Lykke til da jenter, kansje vi kommer i desember gruppe sammen
*desemberbaby* Skrevet 5. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2011 Da hopper jeg over i 1 trimester ;D foreløpig beregnet termin er 5 desember JIPPI!!! )
idagravida Skrevet 5. april 2011 #9 Skrevet 5. april 2011 Jeg følger på til 1.trimester! Jippi, testet positivt i dag! Foreløpig termin ca. 14.desember. Koselig om vi kan følge hverandre i desemberklubben! Gratulerer til deg og meg! :-)
strikkedilla Skrevet 6. april 2011 #10 Skrevet 6. april 2011 Gratulerer så masse til dere begge! Jeg håper jeg kan følge etter over i 1.trimester i løpet av uka. Veit ikke helt når ikm er siden jeg har en syklus som varierer fra 21-28 dager. Denne mnd testa jeg bare litt sporadisk etter el så jeg kan ikke telle fra den heller. M bare smøre meg med litt tolmodig!
*desemberbaby* Skrevet 10. april 2011 Forfatter #11 Skrevet 10. april 2011 Så moro Ett kryss til? Ja hadde vært morsomt om vi kunne følge hverandre ) Har du noen symptomer enda eller? Jeg har fått innmari ømme og harde pupper, noe små kvalm, og mens murringer.. Men ellers ingenting.. Gleder meg til magen begynner å vokse
Dolis Skrevet 10. april 2011 #12 Skrevet 10. april 2011 er på dag 29 (har 24dagers syklus), fortsatt ingen tegn til mensen. samtidig flere graviditetstegn... testa negativt på dag 26, skal teste igjen om et par dager, tenker jeg. håper jeg kan følge dere over på 1.tri, jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå