Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Føler meg ikke gravid lenger jeg :-(

Utenom kvalme (ikke kvalm idag) har jeg ikke symptomer. Kun på jobben hvor jeg må tisse hvert tiende minutt siden jeg står oppreist hele dagen.

Vekta har faktisk gått litt ned de siste dagene og magen har blitt litt flat igjen. Kan det være at jeg bare har blitt vant med den nye kroppen min? For jeg har jo gått opp 2,5 kilo og er i uke 11 til mandag,

Tror jo ikke det er noe galt med ungen for den var veldig aktiv på UL for en uke siden :)

Flere som føler det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143096146-f%C3%B8ler-meg-ikke-lenger-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

følte det slik jeg å ! er i uke 18+6 idag, har fått mage, men bare gått ned i vekt.. men det hjelper på at magen er kommet, føler meg litt mer gravid da :)

men man føler seg sikkert mer gravid etter hvert når ting begynner å skje :D

er også førstegangs :)

Samme her. Jeg er oppe i 12 uker på tirsdag og alle symptomer forsvinner som dugg i solen...! Jeg har vært utrolig bekymret, men har nå slått meg til ro med at dette er helt normalt. For det er det. Jeg har hatt en veeeeldig stor mage i det siste (oppblåst) og plutselig er den helt flat. Kvalmen forsvinner for hver dag og brystene er mindre ømme.

Alt dette skal visst være normalt og vi får vel bare nyte tiden frem til gravidmagen kommer og bekkenløsningen dukker opp! :-)

Lykke til!

hei, at symtomene forsvinner kan ha noe med at rundt den tiden så begynner morkaka å ta over det meste av hormon laging, ettersom jeg har fått det forklart. da forsvinner gjerne også kvalmen . for mange isåfall.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...