Gå til innhold

Bare jeg som synes Farmen Ståle faktisk er litt sexy? (blir vel slaktet her nå)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han minner for mye om dårlige personer i mitt liv. Liker han ikke litt, engang. Ekkel hele fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, noen synes kanskje det men...://

 

For min del, er han "prikk lik" min ex-samboer, som er psykopat/har personlighetsforstyrrelser...:(

 

Ekkel...ekkel...ekkel....:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne kanskje vært det...FØR man så hvordan han er....er stygg på innsiden om man kan si det sånn!!! hadde heller ville hatt en mann på 150 kg, og mindre pen, enn han der gærningen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Fint å se at vi er flere som synes det. Kjæresten min bare himla med øynene, da jeg fortalte at jeg synes at mannen har sin sjarm, og at han er ganske kjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du synes det, sier det noe om hvilke typer mannfolk du pleier å falle for..

 

De tøffe bad-boyene som du ikke helt får has på.

Som ikke er noe følelsesmenneske men som du tror du kan fikse på.

En som behandler deg dårlig, men det liker du egentlig for du liker å streve med hver eneste forhold. Om det går på skinner, blir det fort kjedelig..

 

Men guuuri så mange tårer det blir...

 

Lykke til med jakten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke lært deg å skille mellom følelser og sex du, 18:28?

Nå bruker vi vel ord som 'sexy' og 'kjekk'. Hadde ikke hatt noe imot å fått en natt med han. Men et forhold derrimot hadde absolutt vært uaktuelt for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synest han er den største idioten som er i farmen, for tiden. Han har verken ett flott ytre eller indre

I oppførsel prikk lik min psykopatiske eks som også var kaptein i forsvaret. Tydelig at avskummet i samfunnet, eller kanskje jeg heller skal si, de med minst mulig sosial intelligens , havner i forsvaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han hatt en fin personlighet så hadde jeg nok kunne tilbøye meg til å si han var pen, men sånn som han oppfører seg så syns jeg ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans personlighet overskygger utseende fullstendig, så klarer ikke se hvordan han ser ut. Syns riktignok arroganse og egoisme er 2 veldig uattraktive kvaliteter hos en mann.

 

Så om noen syns han er en prins, ser jeg bare en padde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han må være SINNSYK. Men måtte le da jeg så videodagboken hans på tv2, en mer umoden 40 åring skal man vel lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett for dere som bare har sett han på tv å dømme han. Men jeg vet at han absolutt ikke er slik han blir vist frem på tv. Han er en av de morsomste personene jeg har møtt, han er snill og omsorgsfull og er veldig godt likt av alle som kjenner han. Han blir alltid midtpunktet og er en populær mann.

 

Kjenner han ikke helt igjen på TV, selv om jeg vet at han er stor i kjeften. Men som oftest blir dette sagt med et glimt i øyet og mye ironi, som dessverre ikke kommer frem på TV. Media fokuserer kun på det negative og klipper det til så han virker som en usympatisk kar, noe som overhodet ikke stemmer.

 

Synes synd på Ståle som ikke får vist hvem han egentlig er på TV, og synd at han får så mye kritikk av folk som ikke kjenner han.

 

Når det er sagt så liker jeg Ståle veldig godt pga hans personlighet, men jeg synes ikke han er spesielt sexy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke falt dere inn at dette er et skuespill fra ende til annen?? Blir heeelt matt av alle hat-statusene på facebook - snakk om å gå på limpinnen! Nå har jeg ikke sett en eneste episode av farmen og ikke vet jeg hvem denne ståle er, men å dømme et menneske så til de grader ut i fra et tv-program er jo helt utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...