Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snupper!

Når gradestokken fortsetter å krype oppover(jippi), da blir det på tide å kutte ut voksiposen og lignende. Da ser jeg for meg etter hvert at det blir for varmt å ha noe mer over enn et ganske tynt vindtrekk på sportsvogna(noe slikt for eksempel http://www.vognverden.no/default.asp?menu=375&product=736 ) eventuelt og litt varmere klær under. Men... hva slags fottøy skal en velge til disse småttisene? Jeg har titta en del på diverse baby booties, men er usikker på hva jeg skal velge. Vil gjerne ha noe litt vindtett som går litt oppover leggen. Det nytter ikke med gode jakker og luer hvis de blir kalde på føttene sine.

Noen med tips?? Hva har dere kjøpt/har tenkt å kjøpe? Jenta mi er forresten ca 8 mnd gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt sånn abonnement fra Foreldre og barn der "premien" er en sånn lignende pose med fleece i hele veien :)

Men kommer ikke til å ha sko akkurat til lille jenta vår, det får vente.

Kommer til å kjøpe noe tova ulltøfle sko, eller så strikker vi noe lignende selv og tover :)

Skrevet

Jeg vet ikke hvor gammel ungen det er snakk om er, men vil anbefale Stonz til vognbruk og bæring. Vi har Stonz med Linerz og er kjempefornøyde. De sitter som støpt og er gode og varme.

Skrevet

å sånne skal jeg ha :):)

er det noe med str som er viktig å tenke på??

Jenta vår er vel rundt 6mnd før sportsdelen blir tatt i bruk.

Skrevet

mariabee: Vet du navnet på den posen du får i velkomstgave? Så fin velkomstgave forresten :) Jeg abonnerer allerede på bladet. Ja kanskje tova tøfler er en ide. De er jo skikkelig deilige og stenger trekk ute. Takk for tips.

Skrevet

Frøken B: Det er akkurat slike booties jeg har sett på :) Jeg synes de ser veldig fine ut. Vet du om de er små i størrelsen? Kjøpte du dine på nettet?

Skrevet

Vil anbefale deg det samme som Frøken B her ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...