Summerheat85 Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Tusen takk for kortene som ble lagt på meg! Jeg må si at de stemte kjempegodt på meg! Fikk blant annet kortet true, og der er det nok mange spørsmål det kan stemme på...så akkurat hvilket spørsmål svaret er ja på, vet jeg ikke...det kommer nok til meg når jeg minst venter det. Uansett ville jeg bare gi en tilbakemelding til deg på treffsikkerheten...tusen takk!
Gjest Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 så fint summerheat85, vet hva du mener, men tror det kan dekke over flere situasjoner, men du vil nok kjenne det når det klaffer tror det er noe som skjer om ikke så alt for lenge )) ha en fin kveld og tusen takk for tilbakemeldingen, det har blitt så mye kosligere her inne etter at vi får litt mer tilbakemeldinger og forståelse fra dere som vi ser på ♥
Summerheat85 Skrevet 2. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2011 Jeg har vanligvis vært ganske flink til å gi tilbakemeldinger, men har ikke hatt muligheten dette året, ettersom jeg har spurt om kjønn i magen (fikk ikke vite på ord. ul) og når fødselen kommer til å bli (termin i slutten av juni). Men jeg gir tilbakemelding så snart jeg vet noe mer... Har full respekt for dere som spår og gir av deres tid til oss som spør, og er glad for at dere får flere tilbakemeldinger nå Ha en fin kveld
Gjest Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 var ikke ment direkte til deg snuppa masse lykke til med babyen, måtte jo se hva slags kjønn jeg fikk opp på deg også, og jeg fikk jente klem
Summerheat85 Skrevet 2. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2011 Det skal bli gøy å se... da jeg spurte før ord. ul, så svarte alle gutt, men jeg har hatt jentefølelse hele tiden...og de 4 som kikket på kjønn etter ultralyden sa jente selv om jeg ikke spurte om kjønn på den tiden... forhåpentligvis føder jeg tidlig nok til å føde her i byen, altså 11 dager før, men blir ikke optimistisk når svarene jeg har fått hittil er maks 8 dager før...krysser fingrene ihvertfall Og så hyggelig at du tok deg tid til å se på kjønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå