Gå til innhold

Har hatt ungene i nabolaget i barnebursdag i dag, det ene barnet spiste


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

grøss og gru 5 store pølser med brød!! Ble helt sjokkert jeg, de andre barna spiste 1 max 2 pølser hver. Men nå skal det sies at dette barnet allerede er begynt og bli overvektig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker enkelte av guttene spiste 10 pølser hver i barneselskap. De var vel 7-8 år gamle. De var ikke overvektige.

Syns ikke du skal la deg sjokkere over det. Syns synd på barnet som kommer til å slite med mat og overvekt.

Du høres ut som en sladrekjerring, en som liker sensasjoner selv om det er trist for den det gjelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja grøss og gru, barn med matlyst!

 

Jenta mi spiser som en liten galning, uten at det er noe galt i det. Ikke viser det heller, annet enn hva som står i stil til fødselsvekt (50 cm og 4100 gram) Faktisk hadde jeg tenkt at det var noe galt med folk som bare _måtte_ diskutere det på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

datteren min kan fint spise 3 pølser med brød, hun er 3. men det er fordi hun liker pølser...nestedag kan hun spise knapt en halv fiskekake...nettopp fordi hun ikke liker dette. Og det er vel som med unger, som med oss at vi spiser mer og gjerne litt for mye i godt selskap???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et slankt og meget noralvektig barn. Hun kan spise 4-5 pølser med brød til middag de gangene vi har det. Hun spiser mer enn meg til middag generelt. Og jeg er overvektig selv.

 

Ikke alle blir så høygiret av en bursdag at de glemmer å spise vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...