QueenM Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Noen som vet om noe vanndrivende vi gravide kan ta? Bortsett fra jordbær og druer... Har så vannvittig mye vann i kroppen, føler jeg sprekker snart!! Verker i alle ledd føler jeg.. Gode råd mottas me takk!!
snopeguri:-) Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Jeg tror IKKE du skal finne på å ta noe vanndrivende i det hele tatt! Det er sterke saker, og kan i verste tilfelle skade fosteret. Skjønner at det er irriterende med mye vann, men du må i så fall høre med en lege. Jeg ville i hvert fall ikke tatt noe uten å ha hørt med lege....
Pingo80 Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Drikk masse vann, sier jordmora mi. Eneste som hjelper, unntatt å få ut ungen Vanndrivende kan vi ikke bruke når vi er gravide. Unngå salt, det binder vann i kroppen.
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Ikke bare salt som binder vann, karbohydrater binder også en del. Jeg kan ikke spise salt mat eller karbo rik mat nå uten at jeg føler jeg skal sprekke. Men som sagt over her, drikk mye vann, vann skal vann fordrive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå