EgG Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Jeg forventer naturligvis ikke noe svar her, men jeg bare kom til å tenke på hvor mange av oss som sitter å tar/gir råd til vår egen kjære nabokjærring? Det er litt artig å tenke på. :-)
May-juli07+mai09 Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Nei jeg er ikke nabokjærringa di... Har bare 1 nabo på 70 år.... Eller er det deg kanskje?? hoho
EgG Skrevet 3. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2011 Hihi, ja kanskje jeg er 70år. Hehe... Nei, jeg synes det er helt ok at man kan være anonym. Kanskje er vi noen andre da enn når vi snakker med nabokjærringa? Men det er en litt artig tanke. Synes iallefall jeg...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Tvilsomt, mine naboer er rundt 50 år. Har problemer med å se for meg 50-åringer som dibber.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 Samme tanke slo meg også for ett par dagen siden når jeg skrev et innlegg her. "kanskje får jeg svar fra naboen". Artig tanke :-)
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 6. april 2011 #7 Skrevet 6. april 2011 Flere ganger lurer jeg på det samme. Det er en del folk her i området med barn, og jeg er garantert ikke den eneste dibberen blant oss, tenker jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #8 Skrevet 6. april 2011 Jeg kom plutselig over et innlegg en gang som jeg tenkte "den må jo bare være skrevet av venninna mi". Gikk en stund før jeg tørte å spørre henne, men jo det stemte det! Vi lo godt at vi begge skammet oss over å innrømme at vi er dibbere
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #9 Skrevet 7. april 2011 Ja kanskje du er en jeg kjenner..? bor i ett nabolag med masse barnefamilier og nekter å tro jeg er den eneste dibberen av oss..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #10 Skrevet 7. april 2011 Vi hadde bim-treff her i byen da jeg gikk gravid, og det var mange av mine venninner som var med på det. Jeg tenker at overgangen fra bim til dib er ganske logisk, så jeg er ganske sikker på at jeg har flere venninner her inne. Det er faktisk sånn at jeg holder tilbake informasjon som kan identifisere meg pga det, har bl.a. et litt spesielt yrke. I virkeligheten blir omtrent alt jeg sier tatt kjempealvorlig pga yrket mitt. Her kan jeg være en av mange, og det synes jeg er godt. Bruker anonymknappen kjempemasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå