shalin Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Jeg prøver lutinus denne gang,men jeg føler jeg blir litt kvalm av den,sikkert vanlig altså,men går det ann å bytte til crinonekrem selv om jeg har gått noen dager på Lutinusen tro? (kan jo ringe klinikken på mandag,men spør her først)
amusica Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Huffda...Gikk selv sist på utrogestan,men får ikke dekt det av Helfo... Skal nå over på Lutinus, som visstnok skal være vel så bra. Legene anbefalte ikke crione for mitt tilfelle og iom at det er et fryseforsøk. Crinoe er i familie med lutinus..Hva nå enn det betyr ifht. å skifte over til crione. Jeg håper kvalmen går over og ikke skyldes tabl.;-) Lykke til!
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 Jeg ble ikke kvalm av lutinus.... Syns de fungerte bra!
shalin Skrevet 2. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2011 Ja den er bedre enn crinonekremen,men ble mer uvel av den,mindre murringer da,så jeg får kanskje bare holde ut med litt kvalme;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå