Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en liten hyggestund i går, og fikk så kraftige kynnere, både i magen med mensensmerter og i ryggen. Er enda lenge itl termin. Er det normalt å kjenne kynnere slik, eller betyr det at det er enda en aktivitet som bør kuttes.. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres ut som start rier jeg. Men jeg vet ikke... jeg har masse kynnere, og spesielt etter sex. Men har hørt at når kynnerne kommer sammen med menssmerter og man kjenner det i korsryggen da er det rier. Mulig jeg tar feil nå altså, jeg har aldri kjent rier før.

Hvor lenge varte kynnerne/riene?

Håper noen andre svarer deg også! :)

Skrevet

Jeg har hatt helt lignende kynnere i flere uker og hadde det også i sist svangerskap. Selv om dette gjør veldig vondt er rier ennå kraftigere. Det er ivertfall min erfaring. : )

Skrevet

Takk for svarene!

Født før, så ikke på langt nær vondt som skikkelig rier. Holdt ikke på så lenge, bare en halvtime-time, tror jeg. Sovnet iallefall etter en stund. Men kynnere kjente jeg aldri sist, og bare kjent i magen til nå. Så visste ikke om det var et tegn på at dette ikke var så lurt.. Eller kanskje det ikke var noe å bry seg om.?

Skrevet

For meg var det det som skilte kynnerne, jeg hadde hatt ekstremt mye av 3 siste mnd før fødsel, fra de første riene jeg fikk. Opplevde dem kun som kynnere med et stikk i korsryggen. Legen hadde sjekka modning dagen før og sagt at det kom iallefall ikke til å skje noe så snart som dagen før (var faktisk mer moden 3 mnd før da kynnerne tok helt av). Dermed trodde jeg ikke at det var annet enn litt annerledes kynnere. Men de tok seg jevnt opp utover dagen og først langt utpå ettermiddagen kom vi på å sjekke om de var regelmessige - noe de var...Ble drømmefødselen det med kun 2.5 time på sykehuset før babyen var ute. Men siden dine gikk over var det vel bare litt sterke kynnere i ditt tilfelle...??

Skrevet

Ikke kjent noe mer til det, bare litt vanlige kynnere i magen. Så heldigvis ikke noe på gang enda -7 uker til termin i dag. Men var såpass vondt at jeg ble litt skeptisk, altså.

Så godt at du fikk en så flott fødsel sist! Får håpe du får en like god opplevelse denne gang :o)

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...