Gå til innhold

HJELP NOEN?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke gravid, har hatt mensen (dog den er veeldig uregelmessig), men likevel så skulle man tro at jeg var det!

 

Noen ganger (spesielt etter at jeg har spist) så ser det ut som jeg er gravid i 6 mnd! Skikkelig GRAVID-mage. Jeg er tynn og har lenge prøvd å gå opp i vekt, noe som har resultert i at jeg spiser mye med god appetitt;)

 

Men hvorfor føles det ut som at jeg kun legger på meg PÅ magen og ingen andre steder? Når det gjelder magen; kan det være en sykdom?

 

Irriterende at jeg aldri legger på meg på rumpe og spinkle armer, men heller får en tjukk gravidmage..

Og ja, jeg har et varierende kosthold med både fisk, kylling, kjøtt, grønnsaker osv..

 

Selv samboeren min sier at han er skråsikker på at jeg "må" være gravid fordi magen min ikke ser ut som en "jeg er bare tykk"-mage, men en skikkelig stram gravidmage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet om en familie der hele slekta har "gravidmage". De gamle også. Tynne kropper med tynne lår og nett fast rumpe.

Du må nok bare innse at ikke alle er født verken pæreformet eller epleformet men at noen faller utenom disse sjangerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har det sånn. Alt legger seg på magen, og holder seg gjerne der. Jeg skylder på dårlige gener, dessverre=/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den stram, og du har uregelmessig menstruasjon, så kan det være en stor vannholdig cyste i livmoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...