Gå til innhold

Seriøst? kan man få mindre føtter av å slanke seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg måttet gå ned i skostørrelse, både en og to størrelser.. Før brukte jeg 39 og 40 og nå bruker jeg stort sett 38.

Har det skjedd noe med størrelsene, eller har jeg mista fett på beina? 70 % av skoene mine er ubrukelig nå.. Har gått ned fra 68 til 52, så er ikke så mye heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man KAN det ja.. På samme måte som man ofte må opp en skostørrelse når man er gravid.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. det er jo klart at føttene blir tynnere også. men 52 kilo HI? hvor lang er du.. jeg er 68 kilo til vanlig, 165 cm og vil gjerne bli 62 kilo, men nå er jeg gravid da så får ta det etterpå.. jeg syntes 52 kilo hørtes lite ut. jeg veide 57 på undgomsskolen og jeg er ikke akkurat stor selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det...

 

Men så har jeg en kropp som lagrer fett jevnt overalt, og ikke punktvis. Tror mange har det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å få større bein under graviditet og det tar et par-tre år før det for noen reduseres igjen. Slanking kan gjøre noe med føttene tror jeg er sjelden, men dersom du har hatt mye væske i kroppen og nå er kvitt dette, så kan det jo ha innvirkning på skostørrelsen (har foten blitt kortere?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...