Gå til innhold

Kynnere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er andregangs i uke 38, men har egentlig ikke funnet ut hvordan kynnere egentlig kjennes ut enda :P Har jo blitt fortalt at magen blir hard som ei kule og at det strammer, men kjenner ikke noe spesielt til dette.

 

Det jeg forøvrig kjenner er at jeg tidvis får veldig tungt for å puste. Det kan være i alle situasjoner, enten jeg står, går, sitter eller ligger.

Kan det være slik jeg opplever kynnerne, eller er dette noe helt annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg fikk kynnere pustet jeg tungt, måtte liksom puste meg gjennom de. De var ganske vonde også, og magen var knallhard! Tror folk kan kjenne de forskjellig. Kan godt være kynnere du har! Har du hatt det sånn lenge? Hvis ikke kan det være du bare blir tungpustet pga stor mage, og at du ikke kjenner kynnere i det hele tatt. Da vil jeg påstå du er heldig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hatt det slik ganske lenge, blir jo tungpustet av å gå opp trappen også, men da annerledes enn dette.

 

Er ikke vondt når jeg får dette, men kan jo ikke kalle det behagelig. Får vel bare tro at det er kynnere siden jeg ikke kjenner jo til de "klassiske" tegnene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har og vert mye tungpusten,spurte legen om ka det e,han sa han viste isje,men eg tror det komme av at det e så trangt i magen,nå har magen min sunke ned,å eg puste lettere.må vera det tror eg,elrs vet eg isje.eg har foresten sykt mye kynnere,og utrolig mye stikninger nedentil,men stikningene komme av at ungen komme borti nærver osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...