SuperKlar86Gravid Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Dette er mitt 3 forsøk, men 1 fryseforsøk. Jeg testet negativt på RD 14, men fikk beskjed av klinikken å teste på nytt i dag, da de sa at man kunne teste positivt noe senere etter et fryseforsøk. Ved de to forrige forsøkene mine, har jeg startet å spotte rundt RD 10-11. Denne gangen er det ikke tegn til spotting, og heller ikke den store mensenfølelsen. Jeg pleier å ha såre pupper, men ikke denne gangen. Jeg pleier å ha mensmurringer, men ikke denne gangen... Jeg vet jo at det kan være medisinene som utsetter mensen, og ikke en graviditet. Men likevel kunnne det være interessant å vite om noen her har tanker eller erfaringer rundt dette? Er det på en måte mulig å teste negativt på RD 16, men likevell være gravid?.. Man klamrer seg litt fast til håpet, vet dere. Selv om jeg er så realistisk at jeg nok ser at det blir en runde 4.
shalin Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 De gangene jeg har hatt fryseforsøk har jeg fått mensen et par dager etter jeg har sluttet på crinonekremen,så det kan jo være den som utsetter det hele? Men det er sant at fryseeggene kan legge seg litt i dvale,så vi får jo krysse fingrene for at det er det som har skjedd:-))
SuperKlar86Gravid Skrevet 2. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2011 Ja, kan jo være det. Irriterende egentlig. Syns mensen bare kan komme dersom man ikke er gravid, jeg! Så vet man det, uten noen form for tvil.. hehe MEN, en ting jeg har lært er å ha tolmodighet, og at det for 70% lykkes på et eller annet tidspunkt.
MK73 Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Jeg antar at du fortsatt går på Progynova? I de fleste tilfeller vil den holde tilbake mensen, i enda større grad enn progesterontilskuddet du går på. Jeg har hørt om de som har testet positivt så sent, men dessverre har det vært ved bruk av gamlemåten, og da har trolig EL vært sen, og man har blitt befruktet senere enn man trodde - det er min teori i alle fall. Siden du spør, og ikke for å være kjip, men jeg tror ikke det er så mye håp om graviditet når du tester negativt på RD 16. Da er embryoet 18 dager gammelt hvis det fortsatt lever og har festet seg, og det ville slå ut på en test i de aller fleste tilfeller. ...men det er best å høre på hva klinikken sier ift hva du bør konkludere med, og rarere ting har jo skjedd :-)
SuperKlar86Gravid Skrevet 3. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2011 Nei, det var vell litt vell optimistisk ja... Har sluttet på medisinene nå, og håper bare mensen kan komme, slik at jeg kan se fram til neste forsøk. Det blir i mai en gang.... Tusen takk for responsen, og lykke til til dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå